Synthesizer mishandeling!!

Progsounds

Paradigm Shift
het greep me ontzettend aan toen ik dit aantrof.

**WAARSCHUWING**
De volgende foto kan schokkende aspecten vertonen. Bekijken op eigen risico!!

keyboard.jpg

INDERDAAD !!! WAT EEN AFGRIJSELIJK KLEEDJE !!!!!

Ach ik zou niet geschokt zijn als ik dit thuis aantrof.
Effe schoonmaken en ik heb er weer een leuk speeltje bij :)

Lijkt me brandschade. Zoiets doe je niet expres, en al helemaal niet met zo'n lieve synth...

Arm synthje :erm:

Oef,dat ziet er niet best uit,hopen dat dat vuil op de toetsen afneembaar is....apparaat even openmaken,schoonmaken die handel en klaar is kurz... hoe kom je aan dit plaatje?

Inderdaad. daar komt ie vandaan. Hij is in brand gevlogen. Maarja, het eerste wat ik zou redden...:engel:

Ik vind het wel heel stoer dat je een sloopbedrijf uit de US hebt laten komen

Wat een vies hok inderdaad, ik zou er mijn hond niet eens in laten dekken :)
(niet eens gevraagd wat de hond wil)

Als het brandschade is (kromme floppy) zdan MOET hij open en meteen helemaal schoongemaakt met speciaal spul, anders gaat hij na een tijdje vanzelf stuk. De zuren die gevormd worden door de chloor en zwavel vreten je zooi op.

Ooit brand bij de buren gehad, alles wat toen nog werkte was na ongeveer een half jaar als nog stuk en de verzekering dekt dat dus niet... Ze alten het ook wel eens 'uitgassen' in een bepaalde omgeving (hal of zo).

Even voor de duidelijklheid, dit is niet mijn synth, noch mijn kamer :D . En dit is een amerkaanse afgefikt huis. Denk niet dat iemand in nederland een amerikaans sloop bedrijf inhuurt. Fed Ex, of UPS zou zo'n machine niet eens kunnen verschepen, laat staan inpakken. ;)

Nee klopt, vroeger vervoerden ze die Caterpillars nog wel eens al hangende onder een zeppelin (zo zijn de Catterpillars die je in NL ziet, hier gekomen).
Maar tegenwoordig worden er geen nieuwe exemplaren meer ingevoerd. Het zijn allemaal modellen van bijna 70 jaar oud die je ziet rondrijden.
Namelijk, nadat het een keer fout ging doordat de last van die bulldozers te zwaar was, is er een keer een zeppelin verongelukt
(ik geloof dat dat ding Hindenburg ofzo heette)

Origineel geplaatst door wesko
Ooit brand bij de buren gehad, alles wat toen nog werkte was na ongeveer een half jaar als nog stuk en de verzekering dekt dat dus niet... Ze alten het ook wel eens 'uitgassen' in een bepaalde omgeving (hal of zo).

Das KUT

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Nee klopt, vroeger vervoerden ze die Caterpillars nog wel eens al hangende onder een zeppelin (zo zijn de Catterpillars die je in NL ziet, hier gekomen).
Maar tegenwoordig worden er geen nieuwe exemplaren meer ingevoerd. Het zijn allemaal modellen van bijna 70 jaar oud die je ziet rondrijden.
Namelijk, nadat het een keer fout ging doordat de last van die bulldozers te zwaar was, is er een keer een zeppelin verongelukt
(ik geloof dat dat ding Hindenburg ofzo heette)

Whahahaha :D :D :biertje:

Back