Pulsar II / Scope Project

Frenkel

paars paard
Hoi,

ik wil binnekort een creamware kaart aan gaan schaffen, en nu was mijn oog gevallen op de Creamware Pulsar II, mede omdat een maat van me hem ook heeft en de kaart me qua mogelijkheden erg boeit...

Nu ben ik dus een beetje rond gaan kijken op de creamware site en heb de specificaties van de Scope Project "Plus" kaart eens vergeleken met de specificaties van de Pulsar II, en om eerlijk te zijn kan ik tot nu toe geen verschillen vinden hiertussen... op de doos van de Pulsar II staat dat t ook n Scope Project "Plus" kaart is... :confused:

waar zit hem dan eigenlijk het verschil in of zie ik gewoon domweg iets over het hoofd?? :bekdicht:

bvd. Frank

Is inderdaad hetzelfde.

De pulsarII is een oudere naam voor de zelfde kaart (sinds half jaartje ofzo)

Origineel geplaatst door Septic
Is inderdaad hetzelfde.

De pulsarII is een oudere naam voor de zelfde kaart (sinds half jaartje ofzo)
oh, oke dan , dan weet ik voldoende... dank u :slotje:

Let er wel op dat je 3 verschillende projects hebt..

De classic, de z-link en de plus..

De plus is volgens mij met XLR connectors al weet ik dat niet 100% zeker.

Origineel geplaatst door cream
Let er wel op dat je 3 verschillende projects hebt..

De classic, de z-link en de plus..

De plus is volgens mij met XLR connectors al weet ik dat niet 100% zeker.
jep heb je gelijk in, daar heb ik al goed naar gekeken :) evengoed bedankt voor de tip :L

wat ik overigens wel raar vind is dat ze in duitsland goedkoper zijn als hier in nederland dan via de creamware site (die nog niet volledig online is)

bij thomann betaal je er zo €990,- en op www.creamware.nl/catalog leg je er €805,- voor neer... wat toch wel n verschil is, meestal is duitsland qua apparatuur etc. duurder....

Origineel geplaatst door cream
maar heb een vermoeden wie drachter zit... :D

prijzen zijn excl btw..
dus dan zou de volle prijs op zo'n 960 euro uitkomen als ik het goed heb...

TIETEN!!!!!!

zo'n site is beter dan een US site... lekker gemakkelijk uitgelegd enzo...

hoop dat betalen ook een stuk gemakkelijker gaat worden dan met zo'n ggewjhhsbd84y32 creditcard!

Back