zvezda42
Stamgast
Ik heb als alternatief om de wachttijd te overbruggen de Midiphy seq4+ maar aangeschaft volgens mij is die nagenoeg gelijk je moet wel van solderen houden want komt alleen als diy maar wel mooi compleet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) en je kan hem zo weer voor hetzelfde kwijt. Lijkt me in ieder geval nog steeds erg tof om er mee te spelen.Same here. Ik vraag me wel af in welke config dan precies. Hopelijk ben ik niet te snel aan de beurtIk ben eigenlijk best tevreden hoe ik nu kan sequencen met Ableton en de push. Maar zal hem sowieso laten komen, het geld ligt er al eeuwen voor klaar (naja, met wat ups en downs door gas) en je kan hem zo weer voor hetzelfde kwijt. Lijkt me in ieder geval nog steeds erg tof om er mee te spelen.

Die matrix is wel een superuitbreiding op de midiphy, dat mist de cirklon toch wel, externe midi control staat al heel lang op de wishlist.Ik heb als alternatief om de wachttijd te overbruggen de Midiphy seq4+ maar aangeschaft volgens mij is die nagenoeg gelijk je moet wel van solderen houden want komt alleen als diy maar wel mooi compleet.
Hoe lang heb je moeten wachten? Ik ben inmiddels de tel kwijt.kreeg vandaag de mail dat er een klaar staat. Nu aan twijfelen geslagen.. Wou er toen zo graag een.
No brainer man. Kopen die unit.kreeg vandaag de mail dat er een klaar staat. Nu aan twijfelen geslagen.. Wou er toen zo graag een.

Hoop dat ze dit tempo vol houdenNov 2018, denk dat die zo weer voor zelfde prijs zo kwijt raak. Leercurve en de prijs die zo gestegen is, vind wel dingetje. Op zich heb nu prima seq

Zo n cv ocd, waar ga je die kopen? Lijkt me,incl import al snel even duur als de extentie trigs voor de cirklon. Ik heb die rack erbij gekocht. Nog niet gebruikt. Jammer dat die andere oitboard uitverkocht is en peperduurDenk dat wel moet doen. Heb alleen 4 synths met cv/gate en geen losse cv/gate converter. Heb nu 2 stuks Pioneer Squid. Misschien kan de Squid's als cv/gate converters laten werken en hoef dan geen CVIo upgrade te kopen en breakoutbox. Nu aan denk heb een CV.OCD kastje alleen daar hangen nu 10 triggers aan oid. Op zich doet prima en ff eentje extra halen.