Wie staat er ook op de Cirklon Sequencer wachtlijst? En hoe lang al?

Nog even op de site gekeken voor de huidige retail price van de unit, de houten-wangen en de CV-expansies. Ik kan gewoon bestellen wanneer ik dat wil, aangezien ik niet meer op de wachtlijst staat. Maar ik vind de prijs van de verkoper redelijk zot.

met nog een “paar maanden” wachtlijst te gaan hoop ik dit jaar toch wel een keer aan de beurt te zijn, maar die prijs is eigenlijk niet meer te verantwoorden. Voor de prijs die ik in gedachten had voor houten zijkanten en de cvio uitbreiding heb je nu alleen nog maar de kale unit.… toch gaat de emotie straks wel van het rationele winnen ;)

@XFX bedoel je dat je aan de beurt bent geweest en vanaf dan gewoon altijd kan bestellen? Ik was in de veronderstelling dat het “weg gegaan plaats vergaan” was ;)

Ik heb wat les gehad via video met n kenner in ibiza en dan was de ergernis al n stuk minder. Niet dat ik ga beweren dat ik 10% vd functies ken / gebruik momenteel:D
als ik chords of arps wil kies ik toch maschine
gratis tip: drumbak aanvuren met brownial mode
brownian was mijn fav op de P3 van sequentix, ik heb sinds kort eindelijk een sw seq kunnen vinden die dat ook heeft. Toneworks Catalyst voor de geinteresseerden. Is wel kompleet een andere sequencer (1 track seq/chord/arp) dan een cirklon etc, maar wou het toch even vermelden.

Zijn paddenstoel wil ik
Bekijk bijlage 3834294
Ik vindt dit persoonlijk ronduit schandalig , sure it's free market maar dit is toch echt te gek .
Ergste van al is dat er bekende webwinkel meedoet met deze waanzinnige prijzenrace

kwestie van vraag en aanbod natuurlijk. ethiek en geld gaat vaak slecht samen

ze gaan aardig rap inmiddels, lijkt erop dat ik binnenkort mail kan verwachten (feb 08 2019) :)

Van het cirklon forum

Today I finished emailing European customers on the Cirklon waiting list up to the end of January 2019.

Rubadub received delivery of their next pallet of Cirklons today, so they're also emailing January 2019 customers in the UK and RoW this week.

We will both move on to emailing customers on the list from February 2019 later this week.

Gewone met zebrano kantjes. Vind deze prijs al niet te verantwoorden, laat staan met cvio. Wel jammer, daar was het spaarpotje wel op gericht tot aan de prijsverhoging…gelukkig een tijdje geleden al mijn eurorack eruit gedaan, mede om hem nu te kunnen bekostigen.

Gewone met zebrano kantjes. Vind deze prijs al niet te verantwoorden, laat staan met cvio. Wel jammer, daar was het spaarpotje wel op gericht tot aan de prijsverhoging…gelukkig een tijdje geleden al mijn eurorack eruit gedaan, mede om hem nu te kunnen bekostigen.
Wat zijn de prijzen momenteel voor de Cirklon en de cvio ?

Zonder cvio: 2117,5
Met cvio : 2420
Houten zijkantjes: 145,20
Verzenden: 62,92 (!)

Dure hobby

;)
Bedankt, dan weet ik wat ik moet bijstorten in mijn fonds ;) Ja goedkoop is het niet, maar ik heb nog even de tijd om te sparen.

Nieuwe aphex single , wat mij direct opviel is zijn de CK paaterns edit screens die gemapped zijn op de black box ( midden van het scherm )

Laatst gewijzigd:
De code zichtbaar in de T69 Collapse video is Cirklon code, Colin heeft die human readable gemaakt, zodat je evt. ook in text kunt programmeren. Zou me niks verbazen als Richy dat af en toe doet.

Ik vraag me in feite af of RDJ nu de Cirklon als hoofdsequencer gebruikt, kan mij dat moeilijk inbeelden

Ik vraag me in feite af of RDJ nu de Cirklon als hoofdsequencer gebruikt, kan mij dat moeilijk inbeelden
Cirklon(s) meervoud dus :)
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen , voor midi en cv gear is het echt ideaal .
Het enige wat de cirklon (nog) niet kan is een enkele ( lange ) ck pattern interrupted afspelen terwijl je switched van scenes .
Stel dat je song structure bestaat uit 16 scenes ( song = 5 min lang ) dan kan je niet eventjes een solo inspelen op een lange CK pattern terwijl je van scenes switched ( al dan niet automatisch ) , dit is het enigste nadeel .
Ik vindt de laatste aphex song eigenlijk maar magertjes , terwijl de melodien mij vroeger naar de keel grepen heb ik nu zo' een gevoel van: ' leuk maar that's it '

Back