Wie staat er ook op de Cirklon Sequencer wachtlijst? En hoe lang al?

Goede ?
ik weet het niet hoor , dit is dezelfde als de eerste en volgens Barbara heefft colin die volledig nagecheckt .
Niet dat ik daaraan twijfel , maar de Value encoder is zo dodgy dat wanneer ik er langs de zijkant op duw de encoder dit interpretteerd als een push .
Ik hoop alleen dat ze mij geloven ( heb videos gemaakt , en ik wil gewoon een nagelnieuwe .
is dat zoveel gevraagd na 4 jaar wachten en een kostprijs van 1800 euro ?

teveel gevraagd? helemaal niet man, als blijkt dat ze daar falen verkopen ze me er alvast geen. Maar niet te snel paniekeren, je hebt mss gewoon pech met n vers lot encoders?

Probleem is dat ze gewoon dezelfde terugsturen, weliswaar volledig herzien maar toch .
Ik heb Barbara nu uitdrukkelijk gevraagd om een nagelnieuwe cirklon , maar ik weet niet of je daar als customer echt wel recht op hebt , volgens mij ben ik nu gewoon in de garantie periode .

Probleem is dat ze gewoon dezelfde terugsturen, weliswaar volledig herzien maar toch .
Ik heb Barbara nu uitdrukkelijk gevraagd om een nagelnieuwe cirklon , maar ik weet niet of je daar als customer echt wel recht op hebt , volgens mij ben ik nu gewoon in de garantie periode .
Sta je er op en doen ze het niet dan kun je de koop ontbinden en krijg je je geld terug. Niet echt het einde waar je op hoopt natuurlijk...

Colon en Barbara zouden eens met Uli moeten gaan praten. Zou een hoop problemen oplossen wanneer ze worden opgenomen in de Music Tribe.
Ik dacht het niet ,
Foutmarge bij cirklon is echt wel miniem klein ..ik heb gewoon geen geluk gehad en het blijft een family bussiness , liever dat dan Music tribe

Heb eindelijk mijn cirklon terug
Ik heb wel een vraagje , eventueel een bug
Normaliter als je track geen instrument output heeft , genereerd die geen midi data.
Aangezien ik een nieuwe cirklon heb zijn vele tracks nog nooit gebruikt , het vreemde is dat wanneer ik een pattern maak er toch midi wordt verstuurd over kanaal 1 zonder instrument definition .
Dit gebeurt enkel en alleen bij tracks die nog nooit eerder zijn gebruikt , als ik dan een instrument toewijs en opnieuw verwijder van de track wordt er zoals het hoort geen midi data meer verstuurd
De bug kan dan niet meer gereproduceerd worden .
Kan iemand dit eventueel eens testen , enigste voorwaarde is dat je zeker bent dat je die track nog nooit hebt gebruikt ( misschien track 64 )

Thanks , ik vind het vreemd dat er nergens info over is te vinden
Ik bedoel dus dit he , je ziet dat er geen instrument routing is en toch midi data wordt verzonden ( crappy sound is headphone out )

Kan iemand eens het volgende testen want ik ben toch een beetje paranoid aan het worden
In CK inspector view ( in ck and press pattern ) , wanneer de encoders onderaan het display oplichten ( vanuitgaande dat er data is voor die step )
Als ik dan aan knop A draai ( rechtsboven ) beginnen de leds van de encoders snel te flikkeren .
Wanneer de cirklon speelt , beginnen ze langzaam te flikkeren .
Het vreemde is dat dit alleen gebeurd wanneer ik vanuit CKgrid view naar inspector view ga , wanneer ik eerst naar CK Row view ga (row encoder ) en dan naar inspector view (pattern button ) gebeurd het niet

Alvast bedankt

Weet niet zeker of ik het goed gecheckt heb, maar:
- Ik open een instrument met CKgrid, ram er een paar noten in
- Terwijl ik in het CKgrid zit druk ik op de pattern knop.
- Draai aan de A knop rechtsboven

Als dit is wat je bedoelt dan flikkeren de encoders niet bij mij.

Heb je al eens een factory reset gedaan ? (aanzetten met SONG key ingedrukt..etc.)

Reponse van colin
The flickering is being caused by continuous refreshing of the UI after the knob is moved.
There's a flag set by the knob reading code to tell the UI to update, but the code that should reset the flag after an update is only executing when the main view is set to row view.
It'll be fixed in the next build.

dit was de laatste update

Screenshot 2022-01-31 at 12.45.41.png

Als dat het model is om zaken te doen , vraag ik me af hoe die daar ooit iets mee kunnen verdienen ...
Ik denk dat Turnlab meer verdiend aan die Cirklon dan Cirklon zelf.
Zelfde verhaal als handelaren in Synthi's, die pakken meer dan EMS zelf.

Blijf dit apart vinden, wachttijd van jaren. Alsof de productie met flinken tegenzin wordt afgehandeld. Of nul zakelijk instinct/behoefte.

Wel een goede stress test voor je gas 😌

Im mijn bevestiging mail van september 2021 de wachtlijst stond 18 maanden wachten. Als dat 4 jaar wordt heb ik nog even om te sparen. Dat dan weer wel.

Back