EviL303
Ouwe rot
Idd net hetzelfde wat ik aan het denken was !Blijf dit apart vinden, wachttijd van jaren. Alsof de productie met flinken tegenzin wordt afgehandeld. Of nul zakelijk instinct/behoefte.
Wel een goede stress test voor je gas![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idd net hetzelfde wat ik aan het denken was !Blijf dit apart vinden, wachttijd van jaren. Alsof de productie met flinken tegenzin wordt afgehandeld. Of nul zakelijk instinct/behoefte.
Wel een goede stress test voor je gas![]()
Er waren de laatste jaren heel wat onvoorziene omstandigheden waardoor de wachtlijst veel langer is geworden , dus informeer jullie eerst even ipv te insinueren , FFS !Als dat het model is om zaken te doen , vraag ik me af hoe die daar ooit iets mee kunnen verdienen ...
Ik wil niet mottig doen MAAR voor de pandemie was het geloof ik ook al 1,5 tot 2 jaar wachten , idd de heeeeel extreme wachttijden zijn gevolg van wat je bovenaan schrijft! Anyway , de cirklon fanboys zijn even erg als de elektron fanboys (en voor er een gevecht uitbreekt ik ben bv. een TB303 fanboyEr waren de laatste jaren heel wat onvoorziene omstandigheden waardoor de wachtlijst veel langer is geworden , dus informeer jullie eerst even ipv te insinueren , FFS !
-Relocation van Schotland naar Berlijn
-Eenmaal gevestigd in Berlijn moesten ze weg uit Kreuzberg , dus opnieuw op zoek naar een nieuwe locatie ( welliswaar nog steeds in berlijn )
-Covid
-Global chip shortage
Colin heeft ook gezegd dat hij naast het maken-creeren van de cirklons ook nog een kwalitatief leven wil hebben met zijn geliefden .
Aangezien de wachtlijst 4 jaar is en de cirklons heel gegeerd zijn , verdienen ze er dus effectief wel hun boterham mee !
)Hier en daar heb ik er al een tweedehands gezien, binnenkort zijn mijn financiële middelen beter en ga ik er meebie eens een aanschaffen om te zien wat de magie is (als het lukt) maar ik ga zeker niet 4j in de rij gaan staan!Fanboy is veel gezegd , er is gewoonweg geen andere sequencer op de markt zoals de cirklon .
De aux events en good old hands on control , ck patterns , build quality , timing , input-output , etc..
En de toekomst ziet er veelbelovend uit , colourscreen is touch sensitive , alles ready voor midi spec 2.0 etc...

Post by sequentix » Thu Apr 07, 2022 6:09 pm
Folks,
A quick update on "the wait".
As you may have seen, we've been shipping Cirklons again over the last few weeks, after an extended wait for some new PCBs.
The PCBs that arrived were the first ever batch of fully populated UI (front panel) boards we've had.
Before now, we'd been doing a lot of time consuming extra soldering and assembly work here.
We just got more units done in a week than a typical month so far.
So we should be able to start making good progress on the waiting list over the next few months.
But, there are on-going worries about availability of parts.
I believe we already have enough parts for mainboards to get through the waiting list well towards 2020.
I'll be ordering larger volumes of the other boards needed soon, and as far as I know, there are no major problems with those parts.
There is still no indication from the suppliers when new CPUs, and other ICs needed for the next batch of mainboards will be available.
In fact, our PCB supplier has still not received an order for CPUs they placed in January last year.
If I hadn't secured the large quantity of CPUs we received last June, we would have had to suspend production long ago.
The Corona siutation is also most certainly not over - we currently have bare PCBs for BOBs that have been stuck for over a week in Shanghai, and there's no clue when the lockdown there might end.
If the last two years taught me anything, it's that I have absolutely no idea what the next two years might bring...
Colin Fraser
Sequentix GmbH
+4 jaar wachten al.
zal er vanaf hangen hoe diep 't is... als 't zoals elektron is staat ie binnen de week te koop
ik check ff je link

vermoedelijk 1e keer sinds opening topic