Paulogic
Stamgast
Zoals de titel zegt...
Leek mij interessant voor alle gegadigden...
Indien in verkeerd subforum, graag verplaatsen aub.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoals de titel zegt...
Waar zie jij dat? Ik kan op de site van NI niets hierover vinden.
Hij is al verzonden aan klanten omdat NI simpelweg zo’n gigantische database heeft. Anders is het bij de laatste ontvanger pas woensdag binnen. Maar de sale zal wel maandag beginnen I guess.
Je vraagt je soms af,hoe overleven in dit wereldje.De groten zijn constant in de run met verlagingen van hun prijs.
Des te beter voor ons.Maar ooit wordt de grens bereikt.Vroeger had je black friday.Nu is het bijna dagelijks.
De prijs wordt niet lager, maar het aantal plugins en samples wat je in je Komplete krijgt wordt groter. Nogal wiedes, je moet uiteindelijk wel mensen blijven overhalen om te kopen. In de tussentijd worden er nieuwe producten ontwikkeld en iedereen verwacht eigenlijk (redelijk terecht ook) dat die uiteindelijk in Komplete komen.Je vraagt je soms af,hoe overleven in dit wereldje.De groten zijn constant in de run met verlagingen van hun prijs.
Des te beter voor ons.
NI heeft vaste tijden in het jaar waarop ze die korting aanbieden, maar inderdaad, elke dag heb je wel deals. Pluginboutique is daar nog erger mee, maar aan de andere kant zijn een hoop dingen die daar in de aanbieding zijn ook al wat ouder (Xpand, Hybrid 3)Maar ooit wordt de grens bereikt.Vroeger had je black friday.Nu is het bijna dagelijks.
Bedankt voor de tip!
mail nog niet gehad, bij het inloggen op de site ook geen korting, totdat je “buy now “ klikt.