Al zo'n 20 jaar aan het DJ'en als Dek/Deksel. Ik draai van alles: Techno/House/Electro, of Funk/Hip-Hop/Bass. In de jaren opgeschoven van Vinyl naar CDJ naar Traktor en langzamerhand steeds meer richting productie opgeschoven. Eerst nog een beetje dicht bij huis met Maschine en Ableton, steeds meer geïnteresseerd in analoge synths. Een jaar geleden dus een Lil Erebus besteld en met veel plezier gebouwd. Vanuit daar ook begonnen met Eurorack modules. Ik voel daar een flink kostbare verslaving ontstaan, dus ook erg enthousiast op VCV Rack gedoken.
Ik wil uiteindelijk een klein aantal kleine hardware synthesizers (desktop of kleine modulars) met goede integratie naar Ableton en VCV, met het idee dat alle echte audiofuncties (VCO, VCF, FX) analoog worden en modulatiebronnen digitaal.
Ik hoop op synthforum terecht te kunnen voor mijn Noob vragen mbt synthesizers en houdt MP aanbod scherp in de gaten...
Ik wil uiteindelijk een klein aantal kleine hardware synthesizers (desktop of kleine modulars) met goede integratie naar Ableton en VCV, met het idee dat alle echte audiofuncties (VCO, VCF, FX) analoog worden en modulatiebronnen digitaal.
Ik hoop op synthforum terecht te kunnen voor mijn Noob vragen mbt synthesizers en houdt MP aanbod scherp in de gaten...