Mister X - Roonan (2019)

Roonan

Lang lid
Eindelijk weer eens iets afgemaakt!

Deze demo is gebaseerd op een JAM waarna ik Studio One er een track van heb gemaakt door er steeds stukjes overeen te spelen en te arrangeren.
Ben redelijk tevreden over het resultaat, al kan het natuurlijk altijd beter.

Zoals elke nieuwe track heb ik elke keer een focus op iets anders om er van te kunnen leren.
In deze track was dat met name mixen en (proberen te) masteren, dus het zou redelijk moeten klinken.
Wat me wel steeds meer opvalt is dat je het op zoveel manieren kan aanpakken, waardoor je in de details kan verzanden.

https://soundcloud.com/reovolt/mister-x-raw-mix4

Hopelijk veel luisterplezier!

Groeten, Ronald.

Ja, Lekker mysterieus en duister... heel mooi gemaakt. Ik vind vooral de kleine toevoegingen heel erg leuk. De kleine toevoegingen. Dat zorgt voor veel afwisseling en spanning. Geen moment saai vanwege de goede ontwikkeling. Break in het midden werkt absoluut voor mij en daarna leeft het weer op... lekker... Heel knap gemaakt. Einde is ook mooi.

Ja, Lekker mysterieus en duister... heel mooi gemaakt. Ik vind vooral de kleine toevoegingen heel erg leuk. De kleine toevoegingen. Dat zorgt voor veel afwisseling en spanning. Geen moment saai vanwege de goede ontwikkeling. Break in het midden werkt absoluut voor mij en daarna leeft het weer op... lekker... Heel knap gemaakt. Einde is ook mooi.

Dank voor je reactie. Heb bewust veel aandacht aan de kleine details besteed. Ben daar zelf altijd fan van in andere tracks. Leuk dat het jou opvalt. :okdan:

Back