Manual JP-8000

paul

Joe haj
heb ik laatst een JP-8000 gekocht... zit er geen handlieiding bij:engel:

MINDER LEUK!

heb je tips waar ik dit boekje kan vinden/kopen... schoot me!

alvast bedankt

http://jp8000sounds.home.comcast.net/linkpage.html

Linksboven aan heeft de beste man zijn manual gescaned (waarom weet ik ook niet: maar jij bent er waarschijnlijk blij mee :P )

Zelf heb ik ook een JP8000 ben benieuwd wat je van je nieuwste aanwinst vindt, laat het maar weten! groeten roy

8o) sorry.. maar die had ik al gevonden... en dit vind ik dus echt zuigen..(toch bedankt:biertje: )

Tegen een goed ingedeelde PDF met chapters heb ik niets...

maar als ik op blz 120 moet zijn ben ik eerst 10 minuten aant scrollen voordat ik de juiste pagina heb...

dus sorry mensen... mij eisen zijn : of een boekje of een goede PDF (dus geen ingescande)

nogmaals bedankt:biertje:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door paul
8o) sorry.. maar die had ik al gevonden... en dit vind ik dus echt zuigen..(toch bedankt:biertje: )

maar als ik op blz 120 moet zijn ben ik eerst 10 minuten aant scrollen voordat ik de juiste pagina heb...

dus sorry mensen... mij eisen zijn : of een boekje of een goede PDF (dus geen ingescande)

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd :halleluja

haha, geef je groot gelijk: die gescande versie is echt matig! sommige paginas zitten nieteens recht en zijn vrijwel onleesbaar ook. Verder kan je dat scrollen gewoon overslaan hoor, maar dan moet je je ff wat meer verdiepen in de wondere wereld van acrobat reader... je kunt gewoon pagina nummer invullen.

Verder heb ik wel een handleiding erbij en zou ook echt niet weten waar je aan een exemplaartje kan komen!
Roland zelf doet niet aan handleidingen in pdf formaat geloof ik, dus zou je ze eens kunnen bellen misschien? om zo een exemplaar proberen te bemachtigen? (denk niet dat ze daar de moeite voor nemen, maar toch.. wie niet waagd wie niet wint)

Ze hebben bij Roland.be inmiddels manuals in PDF-formaat, alleen de JP-8000 (nog) niet. Ze zijn bezig met de lijst aan te vullen met types, e.d.
Dus OF geduld hebben, of ff een mailtje sturen naar hun?

Succes alvast.

bedankt venray!:D

ik ga eens een mailtje sturen... eens kijken of ze nog een beetje hun best doen voor handleidingen van apparatuur die niet meer in de handel is..

bedankt zoids...

;) any time

:koffie:

Van: Receptie <receptie@rolandce.com>
Verzonden: vrijdag 22 oktober 2004 10:12:51
Aan: paulengels70@hotmail.com
Onderwerp: Handleiding

Ga naar het vorige bericht | Ga naar het volgende bericht | Verwijderen | Postvak IN

Geachte Roland-gebruiker,

Vanaf 1 oktober 2004 starten wij met een online manual service. Dit
betekent dat u van een aantal oude of niet meer courante Roland-producten
een handleiding in PDF-formaat van onze website (www.rolandce.com) zal
kunnen downloaden. Dit online archief zal daarna wekelijks verder
aangevuld worden.
Handleidingen van nieuwe en courante producten zullen ook online
toegankelijk zijn, maar deze kunnen niet uitgeprint worden.

Wij hopen u hiermee nog beter van dienst te zijn en wensen u veel plezier
met uw Roland-instrument.

Muzikale groeten.

Roland Central Europe N.V

goed nieuws dush~!:biertje:

Van de JP-8080 heb ik inmiddels een goeie PDF versie, misschien kan je daar wat mee.

Origineel geplaatst door The Q
Van de JP-8080 heb ik inmiddels een goeie PDF versie, misschien kan je daar wat mee.

As je dan toch bezig bent met rondsturen, mag ik er dan asjeblieft ook 1tje hebben? :D

Een jaar geleden heb ik gewoon een nieuwe manual gekregen van roland (dus echt papier he!) voor mn 8080, degene die ik had was een kop koffie overheen gevallen. Dus k ben naar feedback gegaan en heb hun contact laten opnemen, 2 weekies later had ik m, en nog gratis ook! :)
Misschien als je naar je plaatselijke dealer gaat, of als je zelf contact met Roland op neemt, dat je mazzel hebt dat ze die voor de 8000 nog hebben, ik zou t gewoon proberen.

Origineel geplaatst door The Q

hey Q,

ik wil die handleiding van die 8080 wel.. mitz het een goede PDF is.. dush geen ingescande meuk..

goede PDF is opgedeeld in chapters.. mocht dit zo zijn wil je me dan even pmmen?:biertje:

De PDF van de jp-8080 die ik heb is wel ingescanned maar van acceptabele kwaliteit.

Manual

Turbo Start

Save as / opslaan als aub, vooral de 8080 manual is een joekel +45MB

Origineel geplaatst door paul

Hoi,
heb ook even die pdf bekeken en die is heel goed leesbaar hoor:tip:gebruik de thumbnailoptie in acrobat dan kun je heel snel van pagina wisselen.Je kunt hem ook gewoon uitprinten of laten printen bij een copyshop?
Succes............

Nog even over PDF-jes, de meeste produkten van voor 2000 (zoals de JP's) hebben nooit een PDF opmaak gehad. Daardoor moet de fabrikant zelf ook de boel inscannen en opnieuw van een (nette) PDF opmaak voorzien.

Het is wel zo dat de moeite die er in gestoken wordt om een handleiding ter beschikking te stellen niet simpel als waardeloos afgedaan hoeft te worden. Het is een kolere werk om alles in te scannen en persoonlijk vind ik het zuigen als iemand dan gaat klagen dat het "zo lang scrollen" is. Kom op zeg...

re

re

Ik heb nog originele handleiding van JP8080.

Intresse iemand

Back