IDM/drum-n-Bass/experimental : -Regenwoud onschuld / insert CION/ Scheveningen !

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
atmospheric d-n-b ::: ** Regenwoud Onschuld **

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IDM :::: ** insert CIONS ! **
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IDM ::: ** Scheveningen ! **
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
.

Laatst gewijzigd:
1)Heel onschuldig..

Die intro met die regen vind ik tof , die bliepjes wat minder.. Maar die break vet.. Mag van mij doorgaan op een 4/4.

Toch nog beluisterd, dank ervoor !:halleluja
'Regenwoud o.' heb ik gemaakt met een minidisc + condensator mic, ik stond op het balkon van mn vorige flat en nam de regen op. de pads en drums maakte ik met Reaktor, sample van Wagner opera, en wat anders soft synths.
Ik mixte het met Cool Edit- klink m.i. heel wat lekkerder dan Cubeest ASIO.

Regenwoud onschuld vind ik wel een fijne sfeer hebben, heel relaxed en filmisch. Ook na een paar dagen opnieuw luisteren. De verschillende sferen zou je eventueel kunnen gebruiken om meerdere nummers van te maken?

de titel Insert Coins dekt de lading. Geinige 8-bits muziekjes. aan de andere kant niet iets om lang achter elkaar naar te luisteren.

Scheveningen boeit mij persoonlijk niet zo - is mij wat te rommelig. Het intro-geluid vind ik wel heel prettig.

Hoe dan ook, something completely different :)

Is dan iedereen het geniale 7 - stemmige contrapunt ontgaan van Insert CIONS ? Blijven luisteren, blijven luisteren..:eureka:

yep R.O. is geen d-n-b maar ook IDM. eigenlijk.

Back