Powercore zonder plugin delay compensation

Breed

Bass Engineer
Hoe erg is het om een Powercore te gebruiken in een host zonder plugin delay compensation? Over hoeveel ms delay hebben we dat?. Handmatig alles aanpassen (door de tracks zonder het effect te delayen) lijkt me een hel...

Ik gebruik Renoise, dat in 1.5 eindelijk de Powercore ondersteunt, echter nog geen automatic plugin delay compensation. :erm:

voor hosts zonder automatic plugin delay compensation hebben ze bij de powercore meen ik een plugin zitten die je dan als 1e plugin in alle andere kanalen moet zetten waar je GEEN powercore plugins gebruikt. die kanalen worden dan automatisch gedelayed zodat ze weer in sync lopen met de kanalen waar wel powercore plugins inzitten.

beetje omslachtige manier van werken, maar het kan wel iig
ik vraag me alleen af hoeveel fxplugins je per kanaal kan inladen in renoise... als je maar 2 fxplugins in kan laden bv is dat
niet te doen om 1 daarvan aan die delay compensation plugin te besteden.

In principe kan je in Renoise oneindig veel fx plugins op een kanaal stapelen. Volgens mij heb ik wel eens 8 op 1 kanaal gebruikt; dat is dus in ieder geval geen probleem.

Is het echt zo simpel als alleen die speciale plugin op de overige kanalen te plaatsen? Dat vind ik niet zo'n probleem.

Maar het geeft dus geen probleem als ik op 't ene kanaal meerdere Poco plugins gooi en op het andere minder. Dus dan hoef ik niet meer van die speciale delay plugins te draaien voor elke Poco plugin, dat lijkt me irritant? En Poco plugins en gewone VST plugins door elkaar gebruik in een track is ook geen probleem voor de delay?

Back