technotrack van matt met comageluid

matt second

acid management
Staff member
na een tijdje wat experimentelere tracks te hebben gemaakt weer eens een technotrack
met, volgens C738, een comageluid.

klik em hier :

mattsecond-dashdotcomma.mp3

om maar met de deur in huis te vallen, lekker... genoeg variatie, mooie sounds.
heb ik dan helemaal nix te zeiken? nou vooruit dan :)

persoonlijk vind ik dat bij techno de beats de kar moeten trekken, maar hier ist meer zo dat je helemaal
weg bent van de melodie en de synths (en die zijn ook vet) maar de beat is een beetje ondergesneeuwd.
Kick is vrij uhm zachtaardig en de synths zitten erg nadrukkelijk in het midden en het hoog, daar zou best wel
beetje meer ruimte voor percussie in mogen. voor de rest best goed, voowal doowgaan !

Morgen gaat ie ff over de installatie, nu over de laptop. Ik vind dat synthgeluid dat er vanaf het begin inzit (nu al) erg heftig! Morgen lever ik ff wat meer commentaar.:W

Hij is lekker. Goeie flow en een zachtaardig karakter.
Als ik met een pistool tegen m'n slaap moest zeggen of er iets anders ander kon worden gedaan dat was het de arpeggio die af en toe eens een octaaf kan verspringen omhoog.

Mooie track, veel sfeer. Drums zouden harder kunnen.
Het comageluid komt er bij 3:12 in ?

t synth geluid vanaf t begin is erg vet. Qua percussie idd niet zo'n volle track...maar ja da's net n ander straatje denk ik

ok, ff op fatsoenlijke speakers geluisterd. Dit is wel een lekker track hoor matt. Welk is nou precies dat coma geluid? :) Die synth waar je mee begint is erg lekker (waarmee gedaan??). Toen ie aan het eind was had ik gehoopt dat het een break was, waarna alles nog eens extra heftig erin zou komen (maar dat gebeurde helaas dus niet). Ik vinnum lekker. :okdan:

Toffe track, maar waar heb je dat gedelayde synth geluid waar je je track mee begint vandaan, ben ik al een poos naar op zoek. :)

Lekkere track! Dat synth geluid dat er vanaf t begin inzit is heul lekker..
Of hier andere drums bijmoeten weet ik niet.. misschien meer *sub/oemph*
Verveelt in ieders gevals niet in de 6 minuten dat het duurt.

:W

Mooie track, de ingetogen percussie schept juist ruimte. Veel tracks zijn volgetimmerd.
Ik ben benieuwd naar je volgende werk.

Klinkt idd wel lekker !

Welke VSTi's heb je hiervoor gebruikt ??? :D

Ik denk als je zo als Fuse zei wat met die Arpeggio speelt je meer een trance nummer krijgt en dat willen we natuurlijk niet....gewoon lekker stampen is wat beter..Laat de eenvoud het werk doen.

Vind 't eigenlijk wel een trancy nummer. Bedoel ik nie negatief, hoor.
Klinkt lekker!

Mooi man, Matt!

Ik vind hem ergens heel erg standaard klinken, alsof het qua sounds allemaal al een keer gedaan is. Toch vind ik hem wel erg okee klinken, alleen een beetje te trancy naar mijn smaak met sommige dingen.

dank voor de kritieken !

de arpeggio blijf ik verder vanaf, je moet ook wat open laten in de track waar mensen in hun hoofd zelf invulling aan kunnen geven.

ik heb de synth basis even uit elkaar gereten als mp3 bij gevoegd,misschien wel eens leuk om te horen.
in dit stukje heb ik even de 3 nootjes vanhet akkoord dat ik ervoor gebruik los gezet
zo hoor je in het begin de droge synth en komen er steeds meer effecten overheen

Attachments

• dashdotcommaproto.mp3
    770 KB · Bekeken: 65
Back