Djembé samples

Vlex

Wa zeggie baard?
Ik ben opzoek naar djembé samples. En dan echt losse aanslagen. Heb wel wat algemene percussie samples gevonden, maar t is allemaal niet wat ik zoek, zoek meer echt losse aanslagen op verschillende hardheden (van aanslag)

heeft iemand deze toevallig, of heeft iemand een electronisch drumstel met die samples of misschien een echte djembé en zou deze willen opnemen?

Alvast bedankt!

Vlex

je zou dit programma kunnen proberen ,zit vol djembesamples kun je exporteren naar .wav....................
Is mooie percussiesoftware speciaal geschreven voor percussionisten.Een vriend van mij gebruikt het voor zijn djembe lessen en de djembees die er in zitten zijn erg mooi,je kunt veel nieuwe geluiden gratis downloaden!!!
Veel succes,ik heb ook wat djembees en doundouns staan in mijn studio,en ik heb een a3000,ik woon in Hilversum.
Je kunt altijd even komen sampelen.........:okdan:

Ik heb eventueel ook een djembé.
Ik heb het vooral gekocht omdat ik wel hou van die ritmische geluiden. En het staat nog mooi in de woonkamer ook ;)
Maar euh, of ik er op kan spelen... :o:

Tjonge!! wat doen we altijd moeilijk om elkaar van samples te voorzien cq. te verwijzen naar url of databases.

Ik als techno/electro producer zoek nog steeds wat hiphop bassdrums en snaredrums dit is nog steeds moeilijk om dit aan te leveren of te verwijzen naar interessante urls.

:luv:

Mischien heb je hier wat aan http://www.akaipro.com/int/mpc1k/arc_kotw.html

Back