• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tc electronics SCF philip rees W5 en kabels

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
alles met manual en in absolute nieuwstaat (mijn eigen spulletjes)

korg prophecy met software 1.8, 400
waldorf pulse met software 2.01, 250
doepfer maq16/3 met software 3.6, 450
boss dr660, 150

philip rees w5 midi thru/switch, 40

en ook
tc electronics m-one
moog mf101
yamaha md8 minidisc 8 sporenrecorder

inruil korg micro control, usb geluidkaart/audio interface

... de nordled blijft nog even staan, denk ik

pulse is verkocht, nordlead 1 in nieuwstaat, met uitbreiding en met pcmcia kaart en nl handleiding voor 650.
is echt in topstaat. eventueel samen met tc electronics scf stereo chorus flanger (nieuwstaat) voor 800.
tc electronics scf los voor 200.

19' tafelrekje 8he 25 euro

hupdate:

korg prophecy 400
doepfer maq16/3 450
tc electronics m-one 325
tc electronics scf 200
clavia nordlead met expansion en kaart 650
boss dr660 150
yamaha md8 450
moog mf101 250
moog mf101 225
philip rees w5 40
kabels etc

pulse
tafelrek
d-two
in principe verkocht

inruil korg microcontroll of goede geluidkaart 24/96 mogelijk

hupdate:
prijzen iets aangepast

korg prophecy 400
doepfer maq16/3 450
tc electronics m-one 300
tc electronics scf 200
clavia nordlead met expansion en kaart 625
boss dr660 150
yamaha md8 450
moog mf101 250
philip rees w5 40
kabels etc

pulse
tafelrek
d-two
1 x moog mf101
in principe verkocht

inruil korg microcontroll of goede geluidkaart 24/96 mogelijk

en ook nog een shure SM58 in perfecte staat, met clip voor op de standaard, maar zonder kabel of standaard.....
teab

boss dr550 in principe weg.
voor de nordlead al diverse mensen in de rij.

korg prophecy
tc electronics m-one xl
yamaha md8
tc electronics scf

en wat kabels en midi doosjes

korg prophecy 380
tc electronics m-one xl 280
yamaha md8 430
tc electronics scf 180

en wat kabels en midi doosjes (midi audio patch etc en rees w5)

lager ga ik niet met de prijzen, want dit zijn echt spullen in topstaat.

inruil? m-audio O2, firewire solo, novation remote25, esi A.on (?)

o man,
iedereen denkt altijd dat ik stomme verkooppraatjes hou.......
maar deze spullen zijn ech leuk en mooi en niet duurder dan nodig. de spullen waren mooi en interessant genoeg voor mij en zijn in perfecte staat. geloof me.

korg prophecy 380 (software 1.8)

yamaha md8 430 (met 10 datadisks!!)

tc electronics scf 180 (vet en breed choruspedaal, maar wel van studiokwaliteit + pitchshift en flanger)

philip rees w5 35 (2 midi in en 5 thru met op elke thru een schakelaar met keuze signaal A of B of geen signaal thru)

kabels: roland sustainpedaaltje, midikabels: 2 x 3mtr, 1 x 5mtr, 5 x 1mtr, 1 x 2mtr; jack/jack zware instrumentkabel met goede pluggen: 2 x 1.5mtr, 3 x 2mtr, 2 x 3mtr, 2 x 0.5mtr; jack/jack patchkabel: 4 x 0.6mtr, 1 x 0.2mtr, 3 x 1.8mtr, 3 x 3mtr; patchkabel tulp/jack: 6 x 2mtr; dan nog 2 tulp/tulp snoertjes en een stuk of 10 verloopjes van tulp naarjack en van tulp naar minijack..... alles bij elkaar 100 euro inclusief post

update:

korg prophecy met software 1.8 en manuals, in perfecte staat, 380 euro

tc electronics scf (stereo chorus flanger) breed, breder, breedst, maar zonder ruis en ook nog pitchshift en flange,
in nieuwstaat, 180 euro

moog mf101 analoog lowpass filter met cv in voor alle belangrijke functies, zeer veelzijdig, zeer analoog en nieuw in doos, 250 euro

philip rees w5 dual in 5 thru midi doosje met schakelaars om signaal te kiezen, 35 euro (ongeveer een kwart van de nieuwprijs), uiteraard in perfecte staat

kabels, sustainpedaal samen met de philip rees voor 120!!!! (bij de kabels komen nog 2 gebalanceerde instrumentkabels van 2 mtr ipv van jack/tulp + verloop ivm gewijzigde aansluitingen

update:

korg prophecy met software 1.8 en manuals, in perfecte staat, 380 euro

tc electronics scf (stereo chorus flanger) breed, breder, breedst, maar zonder ruis en ook nog pitchshift en flange,
in nieuwstaat, 180 euro

philip rees w5 dual in 5 thru midi doosje met schakelaars om signaal te kiezen, 35 euro (ongeveer een kwart van de nieuwprijs), uiteraard in perfecte staat

kabels, sustainpedaal samen met de philip rees voor 120!!!! (bij de kabels komen nog 2 gebalanceerde instrumentkabels van 2 mtr ipv van jack/tulp + verloop ivm gewijzigde aansluitingen

de sm58 is intussen verkocht.

blijven over:

korg prophecy 380 euro

tc electronics 180 euro

verder nog de philip rees w5 en 2 tassen kabels (zie hierboven ergens voor specificatie)

wat de apparaten betreft, in betere staat zal je ze niet aantreffen, alles echt perfect. als er iemand toevallig goede ORIGINELE software te ruil heeft (bv cubase sl) vind ik dat ook wel interessant.

hup-update !!!

tc electronics scf (stereo chorus flanger), echt, je gelooft je oren niet. geen ruis maar wel veel chorus. kost nieuw rond de 300 euro (288 was de goedkoopste die ik had gevonden) en deze is echt helemaal als nieuw. interne voeding aansluiten op het lichtnet dus geen gezeur met adapter of batterijen. hang deze achter je nordlead of je moog en het wordt 3-dubbel zo leuk, echt waar.
180 euro!

en dan nog een flinke tas kabels en een dp2 sustainpedaal en een philip rees W5 dual 1 5 x thru midi box.
dit alles samen voor 120 euro!

en als je echt helemaal alles wil, 280 euro!! weg is weg.

Bericht door een moderator:
Titel aangepast op verzoek.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back