fuse
Gepokt en gemazeld
Ik werd getriggerd (volgens de van Dale een normaal nederlands woord ook nog eens) door die Akai DS1000 sampler die alleen in Japan zou uitkomen. Toch wel raar dat ze niet proberen een grotere markt te bereiken. Amerikaanse en Europopeese zijn minstens elk twee keer zo groot.
Sommige japanse fabrikanten willen nog wel eens een bepaald type synth alleen maar in Japan uitbrengen. Soms lekken die toch naar de rest van de wereld. Eigenlijk toch wel raar.
De Poly800 schijnt met een speciale editie uitgekomen te zijn. Weet niet of dit alleen voor de japanse markt bedoeld was.
DX7 had een witte editie. Maar dat was geloof ik een anniversary edition.
De EX5 heeft een silver release gehad die eigenlijk alleen voor Japan bedoeld was. Maar toch her en der in de rest van de wereld verkocht is.
Volgens mij zijn er nog veel meer van dit soort voorbeelden.
Sommige japanse fabrikanten willen nog wel eens een bepaald type synth alleen maar in Japan uitbrengen. Soms lekken die toch naar de rest van de wereld. Eigenlijk toch wel raar.
De Poly800 schijnt met een speciale editie uitgekomen te zijn. Weet niet of dit alleen voor de japanse markt bedoeld was.
DX7 had een witte editie. Maar dat was geloof ik een anniversary edition.
De EX5 heeft een silver release gehad die eigenlijk alleen voor Japan bedoeld was. Maar toch her en der in de rest van de wereld verkocht is.
Volgens mij zijn er nog veel meer van dit soort voorbeelden.

het is maar wat je mooi vindt, qua uiterlijk vindt ik het een (japanse)draak van een ding
.
Kon het niet laten..