cubase vst 5 naar sx 3

Synthetic. K

info@futurecore.org
Ik zag in de interface dat je van cubase vst5.0 naar cubase sx3 kunt updaten voor 418.00 euro
Hou je dan ook de vst 5.0 dongle?
of kun je dat oude ding ook nog updaten?
En hoe gaat dat in zn werk dat updaten krijg je dan een nieuwe cdrom ofzo?
ik zit nu op win '98 maar ga binnen kort naar win xp mot ik dan eerst weer cubase vst 5.0 op xp instaleren?
of moet ik dan eerst ook weer de vst 5.1r versie updaten (want vst5.0 ziet er standaard een beetje vreemd uit op xp)
bvd.

als je gaat updaten lever je je oude dongle in....dan krijg je een software-pakket met nieuwe (usb) dongle....

toen ik ging upgraden van vst 5 naar sx 1 (ik heb nu inmiddels sx3), mocht ik mijn oude printerpoort dongle houden, niet dat ik die daarna ooit nog heb gebruikt. ik neem aan dat dat nog steeds het geval is, ik moest alleen in de winkel een formulier invullen met daarop mijn serienummer van vst 5, die bleek later niet bij hun in het systeem te staan en toen moest ik met behulp van een vst 5 diskette met daarop mijn serienummer sticker aantonen dat ik die toch had.

als je binnen de sx versies upgrade dan behoudt je ook je usb dongle, je krijgt dan niet steeds een nieuwe maar je usb dongle wordt dan softwarematig ook ge-upgrade middels een code die bij de upgrade zit. het mooie is ook van deze dongle dat hij zowel op pc en mac werkt, terwijl de printer dongle juist maar op 1 type werkte, als ik me dat goed herinner.

Nu hoef je alleen met je oude vst dongle (blauw of Rood) naar de winkel te gaan, in te leveren, en je kunt dan die upgrade naar SX 3 direct meenemen voor 409 euroos..
Ik heb nog een oude dongle te koop toevallig... :)

Back