darkstart xp 2 demo sounds

dcdent

Serious beatfucker
omdat ie zo goedkoop is en volgens mij toch veel functies heeft, zou ik deze darkstar xp2 in de nabije toekomst misschien wel kopen

maar ik zou toch graag eerst wat demo-geluiden ervan horen, op de site van Redsound vind ik geen geluid...
kan iemand van jullie eens wat demo-patterns opnemen en hier laten horen aub??

bedankt ;)

vind de darkstar nog steeds erg goed filteren, hoor je erg goed aan enkele van deze demos, bubbelt lekker voor een VA

Ik denk dat ie ook wel goed te gebruiken valt in de mix, omdat ie toch wel dun klinkt. Maar dat beschouw ik op dit moment als een voordeel, want ik heb al genoeg zooi waar ik te makkelijk de mix mee dicht smeer, en ja dat ligt aan mij :P Maar goed ik denk dat ik hem eens ga bestellen van de week voor de fun :P Afwijkende controls zullen wel ff wennen zijn.

Better late then never... Dit is de Darkstar XP2 demo zoals hij uit het apparaat zelf komt. Ik had de thread al wel gespot, maar ik zat midden in een verhuizing, en ik heb m'n darkstar net 15 minuten geleden aangesloten.

Here it goes : Darkstar XP2 demo

Via een subgroup rechstreeks m'n Delta in zonder EQ enzo..
Ik hoop dat iemand er nog wat aan heeft!

Groeten,

Dennis

Origineel geplaatst door LoFiye
Better late then never... Dit is de Darkstar XP2 demo zoals hij uit het apparaat zelf komt. Ik had de thread al wel gespot, maar ik zat midden in een verhuizing, en ik heb m'n darkstar net 15 minuten geleden aangesloten.

Groeten,

Dennis

Lekkere geluidjes....zit redelijk wat grit, oempf en bubbel in.

Origineel geplaatst door LoFiye

Groeten,

Dennis

Thanks voor de demo, Ik vind fabrieks demo's meestal kut. Die van jouw laat weer een andere kant van de darkstar horen... :kroon:

Back