• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Portman 2x4 midininterface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

da goose

DaGooseMusic.nl
Ik was ff wat aan het opruimen en kom tot mijn grote verbazing een midiman Portman 2x4 tegen!! 8)
2 in 4 out via de parallele poort, geen krasje te bekennen, is dus nieuw.. en degelijk.. kan een olifant op poepen.

prijs?? wat de gek ervoor geeft.. ik heb hem niet nodig.. k'heb een amt8
opsturen doe ik niet, ophalen in Den Haag wel

:W

midiman portman 2x4

midiman portman 2x4

te koop een midiman portman 2x4 midiinterface voor op je LPT poort.
2 in 4 uit
is nieuw, ik weet niet waar dat ding vandaan komt, is geloof ik van mijn muziekcompagnon geweest.
Er staat me iets van bij dat ie niet onder windows2000 werkt maar misschien zijn er nu drivers.

wat de gek ervoor geeft (en ik hoef er geen gekke prijs voor te hebbeb), word niet opgestuurd, gewoon hiero in Duh Haeg ophalen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back