ikea rack

ik bedoel de link naar die 19" kastjes, niet niet die grote kast (die werkt idd wel)

bedankt :okdan:

Origineel geplaatst door Carnivore
Ben ik dan werkelijk de enige die ze te laag bij de grond vind ??

Als ik aan de slag ben wil ik echt niet iedere keer op de grond kruipen om iets te verstellen 8o)

Dat dacht ik inderdaad ook.. maar als je er 2 haalt en onder 1 de wielen uit haalt en die bovenop die mét wielen monteert, is de bovenste helft van je kastje in ieder geval al een stuk hoger.. Gooi je onderin andere troep.. :eureka:

Ik heb bij mij Jerker (jaja, de bekende Jerker) ook een soort staand stereo meubel gekocht....ik denk anderhalve meter hoog en in precies de zelfde kleuren, materialen etc. als de Jerker (bij mij metallic/grijs en houtkleurig) uitgevoerd. Je kan er diverse plankjes inzetten waar je 19" precies op past. Ook de bevestiging (met de gaatjes in de staanders) is precies hetzelfde uitgevoerd asl de jerker, dus je kan er ook planken aan bevestigen waar je boxen of andere dingen op kwijt kunt, net als bij de Jerker.

Ik weet zo snel de naam niet van het ding, maar ik kwam hem toevallig tegen toen ik mijn Jerker ging halen.

PM me maar als je een fotootje wil.

Origineel geplaatst door etaoin
Dank voor de tip cream! Is echt alsof het ervoor gemaakt is...

QuikLokje er bovenop, mixertje erop, en hopla
(nu alleen de kabels er allemaal weer in...)

ikea.jpg

Hey Peter Verspuy...mijn favo zaak:L

Origineel geplaatst door bazziman
Ik weet zo snel de naam niet van het ding, maar ik kwam hem toevallig tegen toen ik mijn Jerker ging halen.

Ja, die heb ik ook. Heet trouwens gewoon "Jerker", ook, maar is volgens mij inmiddels niet meer in het program.

Er zijn inmiddels ook bijpassende computers:

Cebit_svenskepc3.jpg

:D

Origineel geplaatst door Breed
Al mijn studio meubels zijn wit, en mijn woonkamer meubels beuken.

Dan zou ik liever beuken in de studio hebben, staat mooi bij de rest van het gebeuk.

Heeft er iemand de STOLMEN reeks al eens in het echt gezien?

Ik heb zo een vermoeden dat dit een geweldige oplossing kan zijn als Synth-rack / studio-meubel
--> synths in plaats van schoenen op de grote schuine leggers
--> drumco en kleine effecten op de kleine schuine leggers
--> 19" apparaten op de gewone legplanken... (geen idee of dit past in de breedte...)

zou het alleen eens in het echt moeten gaan bekijken denk ik, het lijkt me té goed om waar te zijn 8~

26067_PE111060_S4.jpg

link naar de STOLMEN opbergreeks

En als je dan toch in de Ikea bent, neem dan gelijk een schoenenrekje mee om je desktop modules handig schuin te zetten... (nou wil het toeval dat ik vanavond naar de Ikea ga, misschien neem ik er echt wel een of twee mee voor m'n Machinedrum of Nord...)

Origineel geplaatst door stimpie79
Heeft er iemand de STOLMEN reeks al eens in het echt gezien?

Ja, is mooi spul !
Ik ben van plan een soort van meubel te maken voor mn draaitafels, etc.

vindt het wel duur hoor en max breedte tussende palen is 110 cm .. niet echt veel ..
als ik een monitor ophang systeem wil maken ben ik 4 palen kwijt a 28 euro stuk en dan moet ik nog het geheel aan elkaar bevestigen wat ook niet goedkoop is ..

idee is goed .. loop er zelf al een tijdje mee maar niet voor deze prijs ..

Mooi, want ik wil dit systeem ook gebruiken voor mijn studio gebeuren, nou ja studio, komt er op neer dat ik mijn computer, twee 15 inche tft's, bcr2000 en bcf2000 er in kwijt wil. Eventueel ook meteen ruimte resereven voor een keyboard. Maar ik twijfel nog over bepaalde zaken.
:confused:

Maximale diepte is 50 cm, dit is niet veel maar kan er in principe alle op kwijt. In het ergste geval maak ik zelf diepere planken indien nodig. De 50 cm diepe voor keyboard en muis. maar ja dan die twee controllers, hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik denk dat ik de tft aan de muur bevestig. Raden jullie het af om de 35 cm diepe plank te gebruiken om mijn tannoy reveals op te zetten? Of kan ik die beter ook aan de muur hangen dmv een beugel, of beter op pilaren zetten?:confused:

:)

Attachments

• opstelling.jpg
    opstelling.jpg
    74,8 KB · Bekeken: 211
misschien kan je er er zelf zo'n scharnier la ala computer meubel voor je toetsenbord en muis onder maken!
paar stukjes alluminium en wat rolscharnieren en hoekprofieltjes halen het zit er zo onder

ik denkt trouwens wel dat die dunne metalen "planken" van dat ding keihard mee gaan trillen als je muziek wat hard staat...

Origineel geplaatst door S.L.E.
misschien kan je er er zelf zo'n scharnier la ala computer meubel voor je toetsenbord en muis onder maken!
paar stukjes alluminium en wat rolscharnieren en hoekprofieltjes halen het zit er zo onder

ik denkt trouwens wel dat die dunne metalen "planken" van dat ding keihard mee gaan trillen als je muziek wat hard staat...

zat ik ook al aan te dneken, want dat heb ik dus nu al bij mijn huidge meubel.

Dus het is volgens jou verstandiger om de speakers dmv beugels aan de muur te bevestigen zodat ik ze in de juiste hoek kan zetten? Volgens ook handiger , las net iets over je speakers ook verticaal schuin te zetten zodat het geluid ook schuin van de muur afkaatst.

Mooi, dan kan ik vanavond aan de slag

of het echt verstandiger is weet ik niet maar als ik zo kijk naar die "plankjes" van die kast lijken die dingen mij heel erg trilgevoelig...
beugels zijn zoiezo meer solide en ook makkelijker te verstellen naar jou wensen lijkt mij!

Back