oude LFO remix

Grooveboy

Stamgast
Was vergeten dat ik ooit een remixje had gemaakt van LFO - Back To You.
Kwam deze nog tegen op het internet, en dacht, kijken wat me synthforumleden ervan vinden
Misschien dat je wel ff het orgineel moet horen voordat je goed kunt oordelen! Kazaa?

Nog iets wat je moet weten: de gehele track is gemaakt uit de samples van de orginele track
ook de bassline enzo.Dat was mijn uitdaging: een remix is ook letterlijk remixen van de bestaande dingen!
Aleen op het begin en in het midden zit een snufje jp8000. De hele zooi heb ik (voor het eerst) in acid gemaakt!

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=281858&T=774033
ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden
.

groeten Roy

Laatst gewijzigd:
[track] LFO remiX

[track] LFO remiX

Graag uw commetaar op deze track! :P

Laatst gewijzigd:
Niet allemaal tegelijk... :P

Ken helaas inderdaad het origineel niet maar dit is wel een lekker trackie, lekker basslijntje ook........

hehe , dank je ... crazy!

Heb je ook nog ergens wat muziek staan waar je de laatste tijd mee bezig bent?:walker:

nee niet zo op internet meer nee, omdat ik gadviseert ben door een belangrijk persoon om me muziek eerst vast te leggen bij buma stemra om bepaalde redenen ;) maar ik vindt wel tof om iets live te doen; en zoek nog meer enthousiastelingen... en dacht toen aan jou ivm zelfde stijl muziek. wat denk je?

Origineel geplaatst door Grooveboy
omdat ik gadviseert ben door een belangrijk persoon om me muziek eerst vast te leggen bij buma stemra om bepaalde redenen ;)
Aha, nou ik vind deze mix om bepaalde redenen niet echt goed, maar dat maakt niet echt veel uit, ben zelf namelijk geen belangrijk persoon!

nee effe serieus, het is wel een aardige mix, maar het nummer is gewoon niet zo sterk (ken het origineel niet, en kazaa bood bij deze geen uitkomst), gewoonweg saai. Daarom is jou mix ook niet echt boeiend denk ik.
Uit de begeleidende tekst begijp ik dat dit met Acid gemaakt is, dan vraag ik me meteen af; hoe lang zijn de afzonderlijke samples?? Is het niet gewoon een soort MusicMaker remix, kant en klaar??

Beetje abrupt einde ook, jammer.

Dank je Haha, .. Ja idd, het orgineel is ook niet echt spannend ofzo, maar heb andere emixen ook beluisterd, maar
dat zijn compleet andere nummers geworden; dat is naar mijn mening niet echt een remix meer, je herkent
alleen de vocals nog vaak!

Nee het is ook maar een gewoon probeerseltje geweest aan de hand van een remix contest van lfo.
Die contest eiste dat je alleen werkte met acid, en ja dan begrijpen we elkaar wel: dan wordt het normaal gesproken een magic music maker ding: namelijk, slepen van sampletjs. dat is mijn remix dus NIET! zoals je al had kunnen lezen.

Het waren allemaal loopjes, maar heb ze in stukjes (nootjes/hitjes) geknipt en gepitched waardoor ik ze heb gebruikt
als instrumenten en er me eigen melodie lijnen en beats mee geprogrameerd hebt(beetje ala good ol' ft2)maar dan in acid (omdat dat de eis was !) daardoor zijn de soorten geluiden nog wel hetzelfde als het orgineel.
Want dat kant en klaar is natuurlijk geen muziek maken ;-)

En verder is het eind inderdaad een beetje kort door de bocht, en de "mix" zou ook wel niet optimaal zijn, maar met die mix ...daar hou ik me eigenlijk nooit zo mee bezig (naar mijn mening wel aan te leren of door iemand anders te verbeteren.) vindt het interessanter op een creatieve manier met geluid om te gaan! Graag meer commetaar?
8o)

owja het orgineel kun je hier vinden: http://www.acidplanet.com/contests/lfo en dan rechts: hear the original track

Laatst gewijzigd:
Back