Wersi Matic CX1

Origineel geplaatst door demian
Hij zou programmeerbaar moeten zijn, via tapes kan je je eigen program's opslaan en laden weer.
Maar zover ben ik nog niet. :)

Als hij enigszins fatsoenlijk te programmeren is, mag ik wel zeggen dat het een schijntje is voor 100 euro!

De vorige eigenaar (die geen lid is op dit forum maar wel meeleest) laat weten dat ie het tof vind dat de het apparaat zo goed terecht is gekomen.

Ik ben er ook blij mee, ik ga hem van de week eens proberen te proggen en haal ik hem door mijn gisteren gescoorde space echo heen :D

K'zal ook binnekort nog een mp3'tje online gooien met bass, en chord's die ook er uit komen.
Vooral de funk- en reggae- en samba programma's klinken gaaf.

tís dus nog een polyfoon analoogje ook!

Ik zie op pagina 16 of 17 dat je ook rhythms kunt programmeren, al zegt het me verder niet zoveel. Ben benieuwd naar de rest!

Idd er lollig allemaal, dat het lijkt alsof ik niet in de maat speel kwam trouwens door latency problemen ..

(jaja.. dat zeggen ze allemaal :) )

:halleluja

Vet!!!!!! Geniaal!

dit moet effe hoor..

Attachments

• duo.jpg
    duo.jpg
    74,1 KB · Bekeken: 99
Ik ben eens op het net naar Wersi zitten kijken, die lui hebben echt wel obscure bakken gemaakt zeg 8o)

vwb die tape-output,

DIN: The initials stand for German Industrial Standard and in car audio can be used to describe a standard dash opening for a deck or a multi-pin connector used in lieu of a RCA connector. (e.g., Years ago most German car audio decks used DIN connectors on the signal path.)

ik denk dat MatthijsBlom gelijk heeft

Laatst gewijzigd:
Wel goed kijken!

Wel goed kijken!

Deze hebben namelijk ook zo'n batterij die lekt,heb er zelf ook een staan en die is helemaal gaar,moet een nieuwe eprom in...want de batterij heeft over de printplaat gelekt!!Maar zijn leuke analoge bakjes en ze zien er leuk uit!

ik heb ook nog een WERSI te koop staan

de MAX /1

maar die is geloof ik niet zo gewild ...........

Attachments

• wersi max 1 synthforum.jpg
    wersi max 1 synthforum.jpg
    249,1 KB · Bekeken: 97
Ez All,

heb dit bakkie vanaf maandag jl. in huis en maak er momenteel dankbare uurtjes mee door (lees: manual doorspitten).
In eerste instantie leek hij defecten te hebben, maar na een poosje ging hij echter klanken weergeven, positief.
MIjn idee is dat dit bakkie mij plezier gaat doen op den duur en dat voor een "lauwci" 2,50..

Aan Demian: Al verder gekomen? ik ben namelijk nieuwsgierig naar jou ervaring tot dusver?

Cheers,

MNC

asje dit gaat vergelijken met bv minpopsen ander voor tr serie drums
klinkt tie erg leuk ,..magk wel zeggen zijn der nog meer onontdekte drums ,..app.???

Back