• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

virus/nova/korg te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

3XB

Nieuwkomer
Helaas hebik geen tijd meer om regelmatig met mijn studiootje bezig te zijn en de tijd die ik heb steek ik liever in mijn bass. Met een kleine op komst heb ik de bijzonder lastige knoop doorgehakt om een en ander te verkopen. Te koop zijn:

Access Virus A
Novation Nova
Korg MS2000r
Mackie 24/8
Tannoy reveal active

De prijzen daar worden we het wel over eens. Bij combinatie aankopen wordt het aantrekkelijker. Verder zit er natuurlijk een bult kabel werk bij.

Interesse?

Bel me 06-52092597 of mail: bbberkhout@hotmail.com

Bericht door een moderator:
Richtprijzen vermelden!

sorry synths zijn weg.

Tafel wordt over gesproken. Mocht dit niet doorgaan, dan geef ik richtprijs door.

De tannoys voor +/- 350 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back