• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midi Controller (zeer apart!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pal

Mannelijk lid
Deze midicontroller van PhilipRees is echt als nieuw met handleiding en werkt o.a. op Batterijen!

Deze midicontroller kan ook midi genereren!!!! o.a. midiclock/arpeggiator/sequencer
Totaal te programeren! Daarnaast is hij ook velocity sensitive en eigenlijk gemaakt om met de voet te bedienen ideaal dus voor op het podium!

Verder kun je er 2 footcontrollers op aansluiten en zit er midi in/out/thru op
Echt de moeite om eens te proberen, helaas heb ik het geld nodig en heb ik hem niet noodzakelijk nodig
p.b. me voor meer info of vragen..

Bieden vanaf 49,95!!!

plaatje....

plaatje....

plaatje

Attachments

• mm5photo.gif
    mm5photo.gif
    18,2 KB · Bekeken: 73
Mmmm wel geintereseerden.... maar nog geen kopers....

Voor mensen die live optreden....en hun handen vrij willen houden een must...!

Hij was ooit 399,- en is nog spikslpinternieuw! ik heb hem van leo voor 75 euro,- en nu mag jij hem voor slechts 50!!!!! (werkt op batterijen)

Sta ook open voor ruil!

alesis modfx
drumcomputertje
circuitbenspul
gitaar effectje

noem maar iets geks!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back