ik zag deze synthesizer op marktplaats staan, moet wel een erge knaller zijn zeker voor zeer weinig geld
4 DCO ! dus analoog neem ik aan, synth die de ook nog es 32 stemmen heeft?
Casio HT 6000(one of the greatest DCO analog synthesizer), inclusief handleiding hoesje bankje en standaard (bankje en standaard van zwaar ijzer) en natuurlijk adapter .
Casio is in goede staat, alleen de midi weet ik niet van of ie werkt. Verder volgens mij alles.
Je kunt hiermee ook zelf geluiden bewerken en opslaan,. Eigenlijk half keyboard, "half" synthesizer. "4DCO analog with Ring Modulation"
"It is the only DCO analog synth that has as many as 32 oscillators"!!!
Voor de liefhebber. Doe eens een bod
DCO and Line Edit
Ring Modulation
Noise Oscillator
VCF, Drums and other functions
VCF became polyphonic, and white/metallic noise can be controlled by an independent DCA
4 DCO ! dus analoog neem ik aan, synth die de ook nog es 32 stemmen heeft?
Casio HT 6000(one of the greatest DCO analog synthesizer), inclusief handleiding hoesje bankje en standaard (bankje en standaard van zwaar ijzer) en natuurlijk adapter .
Casio is in goede staat, alleen de midi weet ik niet van of ie werkt. Verder volgens mij alles.
Je kunt hiermee ook zelf geluiden bewerken en opslaan,. Eigenlijk half keyboard, "half" synthesizer. "4DCO analog with Ring Modulation"
"It is the only DCO analog synth that has as many as 32 oscillators"!!!
Voor de liefhebber. Doe eens een bod
DCO and Line Edit
Ring Modulation
Noise Oscillator
VCF, Drums and other functions
VCF became polyphonic, and white/metallic noise can be controlled by an independent DCA