Deze song van Wie is het?

Sam

Meirus Records
Hi,

kent iemand het nr?
Graag informatie erover aub.

rgs

Sam

Attachments

• synth.mp3
    169,4 KB · Bekeken: 104
rollo

rollo

o.a. door gemaakt Rollo Armstrong van Faithless en Dusted...

Eén van de eerste schijven die ik kocht... en ik was meteen verkocht!!!

Wil niet weten waar ik mijn weekends de laatste 10 jaar zou versleten hebben mocht ik die plaat niet gehoord hebben...

't lijkt wel op felix, maar het is het niet volgens mij... de synthklank uit don't you want my love is anders, ik kan nu even geen voorbeeld geven, maar 't is het niet. wel zelfde melodie... maar die kan wel gejat zijn door felix, ofzo.

Origineel geplaatst door GnarlyBarf
't lijkt wel op felix, maar het is het niet volgens mij... de synthklank uit don't you want my love is anders..

Mee eens.. ik weet ook niet waar dit vandaan komt maar de melodie roept bij mij als eerste
Felix op.. (stamt ook al uit 1992)

Origineel geplaatst door GnarlyBarf
... maar die kan wel gejat zijn door felix, ofzo.

Of andersom natuurlijk, maar vind dat maar 's uit..:)

Da's dus wel Felix - Don't You Want My Love, maar de reden dat 't als Technotronic klinkt is omdat het een met een ander instrument nagespeelde melodie is van de demo van de Vanguard-VST synth.. Check de factory-preset demo maar.

Origineel geplaatst door Yoozer
Da's dus wel Felix - Don't You Want My Love, maar de reden dat 't als Technotronic klinkt is omdat het een met een ander instrument nagespeelde melodie is van de demo van de Vanguard-VST synth.. Check de factory-preset demo maar.

Hi,

Yoozer prachtig van je, inderdaad een preset van Vanguard!

Thx ook voor de andere leden.

rgs

Bericht door een moderator:
verplaatst naar klank, geluid

Back