Als in een hogere resolutie, meer verfijning.
Dat suggereert dat 78-toeren platen geen emotie kunnen weergeven, dat klopt dus niet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als in een hogere resolutie, meer verfijning.

best lastig om correct te voorspellen hoe een bepaalde formule zal klinken
... Maar of dit ook geschikt is voor het maken van muziekjes naar mijn smaak...?

Laat maar weten wat je bevindingen zijn, wat je ermee kunt. Heb er zelf momenteel niet veel tijd voor, zou het anders ook willen proberen.
ik test een module (software module voor een soft modular) die op bytebeats gebaseerd is, maar veel uitgebreider is, in de zin, meer funktionaliteit, het blijft een digitale oscillator, maar werkt wel louter of vrijwel louter op formules.
dus mét aliasing... maar gebruik van operators, etc. arrays, etc. de T natuurlik, maar meerdere "T"'s. (ik wist dat je dit ergens had geschreven, was vergeten waar..). en de mogelikheid om meerdere waveforms te maken, maar al dat hoeft niet, het blijven formules.
Verplaats het maar even naar dit draadje, om on-topic te blijven. vink : om welke module gaat het, want dat klinkt interessant.