• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

westlicht performer eurorack sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

steven1

Stamgast
Hierbij bied ik mijn Westlicht performer te koop aan. https://westlicht.github.io/performer/
Let wel: dit is er eentje voor iemand die technisch onderlegt is.
Ik heb deze een jaar geleden via Reverb gekocht ervan uit gaande dat de verkoper verstand van zaken had, maar helaas.
De gate in en uit werkte niet (verkeerde transistors) er zat een knop los (afgebroken) en nog meer kop zorgen.

Veel euro's en reparaties later werkt deze nu uiteindelijk wel, maar kan ik hem niet meer zien :p
Door alle mankementen durf ik er zeker niet de hoofdprijs voor te vragen. Dus ik dacht aan €200

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent, sta ook open voor ruil.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back