nog een track van matt

Verplichte zooi natuurlijk, ff luisteren.
Ik vind de kick er nu in het begin heel kil en steriel door komen. Niet echt mooi naar mijn mening. De synthlijnen klinken weer lekker, zit een goeie drive in. De mix vind ik soms nog niet helemaal lekker, beetje fine tuning hier en daar zou wel wat goed doen. Misschien mag hier en daar wel wat reverb zou het wel goed doen, vooral in en na de break. Verder klinkt ie prima :)

Het klinkt zeker wel lekker , drive is ook goed, alleen gaat het na een tijdje vervelen. en daarna wordt het weer wat boeiender.

Zo matt, tijd over? :)
De mix heb je aangepast zeker? Hij klink nu beter in ieder geval. En extra compressie over de bassdrum? Aan het begin, als je 'm solo hoort, is dat een beetje te, maar verderop in het nummer komt ie er nu wel wat beter uit. Toppie!

Track opzich vind ik wel oké. Sommige geluidjes iets minder, maar da's een kwestie van smaak.

:biertje:

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Zo matt, tijd over? :)
De mix heb je aangepast zeker? Hij klink nu beter in ieder geval. En extra compressie over de bassdrum? Aan het begin, als je 'm solo hoort, is dat een beetje te, maar verderop in het nummer komt ie er nu wel wat beter uit. Toppie!

dankje
bassdrum heeft een andere EQ gekregen, het totaal heeft meer compressie
in het begin vind ik hem ook prima erin zitten :) valt allemaal reuze mee als het gemixed wordt

Back