microfoon voorversterker met 48v phantom

G

Guest

Guest
ik heb nu dus een audiophile 2496 en om af en toe een microfoon aan te sluiten, wil ik een klein degelijk microfoonversterkertje kopen. ik heb een rode nt1a en heb dus 48v phantom nodig. eerst dacht ik aan de m-audio buddy, maar is die wel geschikt voor condensator mics? toen zag ik de duurdere m-audio dmp3, dat zag er goed uit, maar toen viel mijn oog op enkele behringers bij feedback, 3 simpele kastjes van resp 49 59 en 89 euro. en de middelste leek me wel wat.
iemand ervaring of advies?

bedankt!

Ik heb zelf de mic100 en das een leuk dingetje wat precies doet wat je er van verwacht....dus aanschaffen die handel zou ik zo zeggen, en voor het geld kan je eigenlijk geen miskoop doen...

Re: microfoon voorversterker met 48v phantom

Origineel geplaatst door Leo
ik heb nu dus een audiophile 2496 en om af en toe een microfoon aan te sluiten, wil ik een klein degelijk microfoonversterkertje kopen. ik heb een rode nt1a en heb dus 48v phantom nodig. eerst dacht ik aan de m-audio buddy, maar is die wel geschikt voor condensator mics? toen zag ik de duurdere m-audio dmp3, dat zag er goed uit, maar toen viel mijn oog op enkele behringers bij feedback, 3 simpele kastjes van resp 49 59 en 89 euro. en de middelste leek me wel wat.
iemand ervaring of advies?

bedankt!

Wat wil je ervoor uitgeven?

de behringers zijn prima..........maar de m-audio DMP3 is een geheim wapen.....ERG veel kwaliteit voor erg lage prijs

die heb ik dus...

die heb ik dus...

Origineel geplaatst door RednoiZ
link

Hier heb ik goede dingen over gehoord,art tube preamplifier..............:okdan:

Zaterdag gekocht bij Big-One in Zwolle, voor Eur. 99,-. had misschien goedkoper gekund, maar dan moet ik er gelijk een halve tank benzine bijtellen, en dan ben je net zo duur uit. Heb gelijk een Rode NT1 gekocht.
Nu nog een goedkope DAT-recorder om in m'n garage audio op te nemen.

Pjeut.

Back