• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Behringer U-Phoria UMC202HD in nette staat

Prijs
40 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jes303

DIY brain mods
Ik heb een interface nodig met meer uitgangen, vandaar de verkoop van mijn UMC202HD. Af te halen in Den Haag, of eventueel te verzenden.

Het apparaat is in hele nette staat, ik heb hem September 2019 gekocht en heeft alleen in mijn studiootje gestaan. Ik heb het allemaal 1x aangesloten op mijn mixer en computer en toen niet meer aangezeten, dus alle ingangen, uitgangen en potmeters zijn nauwelijks gebruikt (geen 'wear'). En hij doet het uiteraard perfect. Inlusief usb kabel, handleiding en doosje.

Deze audio interface heeft 2 schakelbare microfoon / line inputs en 2 line outputs. De mic inputs hebben een optie voor +48V voeding, als je een condensator microfoon wilt aansluiten (heb dit ook getest).

Attachments

• IMG_0982.jpg
    IMG_0982.jpg
    160,6 KB · Bekeken: 207
  • IMG_0984.jpg
    IMG_0984.jpg
    188,5 KB · Bekeken: 173
  • IMG_0985.JPG
    IMG_0985.JPG
    175,1 KB · Bekeken: 183
  • IMG_0986.JPG
    IMG_0986.JPG