Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Unic
Maar zijn dit de nieuwe tropische bout chip sets???
Origineel geplaatst door Acidfever
Via maakt tegenwoordig veel betere chipsets dan in de probleemjaren (1998 ofzo?).
De Nforce chipset is alles behalve tropisch. Het is een erg goede chipset welke al jaren erg succesvol verkoopt.
Huidige via chipsets zijn meestal ook prima maar de Nvidia Nforce is toch wel wat beter.
Er zijn nu ook al Nforce3 en Nforce4 (net nieuw) moederborden te koop. Allemaal prima spul.
Is sowieso aardig vreemd dat je hier nog nooit van hebt gehoord......is de 440BX Intel chipset je laatste referentiekader?

Origineel geplaatst door fuse
Heb een Athlon64 en een Nforce3 moederbord. Is bijzonder stabiel te noemen.
Wat Intel chipsets voor Intel processoren zijn qua reputatie is Nforce voor AMD processoren.
Maar wat belangrijkers is om een A-merk moederbord te kopen dan een chipset keuze.
Plus goed bijbehorend geheugen.
Maar op gathering.tweakers.net kun je veel beter en meer vragen.

Origineel geplaatst door fuse
Dure winkel heb je uitgekozen...... maar als je tegen inkoopsprijs kan scoren. Beter!
DVDROM en DVD schrijver heb je niet perse allebei nodig.
Videokaart is misschien iets te mager als je bijv Arturia plugins wilt draaien die om een of andere suffe reden Direct3D gebruiken. En wellicht een dualhead kaart interessant zou kunnen zijn.
ATI 9200 model of zo.
En die geluidskaart? Zoek op het forum nog eens naar mogelijk betere alternatieven zou ik zeggen.

heb er al veel over gelezen hier, en doet en kan precies wat ik juist wil hebben

Origineel geplaatst door hermax
Mij stoort het absoluut niet dat dit hier staat.... maar ik vrees voor de levensduur van deze draad.![]()

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Misschien moet je ff utizoeken of er conflicten kunnen ontstaan tussen je moederbord en geluidskaart. Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is...maar toen ik een PC kocht stond er in de bladen dat een VIA chipset op je moederbord vaak problemen kon geven met de wat duurdere geluisdkaarten. Of dat nog steeds zo is en of dat in dit specifieke geval is kan je vaak vinden op de website van de geluidskaart die je wilt kopen.
bedankt voor je toevoegende reactie![]()

goede tip!!!!
Origineel geplaatst door Exzit
Ik heb een Nvidia G-force 2 kaart maar met scrollen van links naar rechts in waveditors/sequencers gaat ie zo nu en dan toch van de kaart.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|