[prog/trance] Pjotr G feat. Shyenne - Domingo

Pjotr G

funky lid
Hallo,

link:
http://www.whiteroachproductions.nl/tracks/Pjotr_G_feat_Shyenne_-_Domingo.mp3

weer even een zweverig deuntje tussendoor. Giet MC-307, TR-909, Emulator-X, Nord Rack 2, Superwave P8, behringer mx2442, 2 x zoom rfx1000, LEM clx2 bij elkaar en dan krijg je dit blijkbaar :)

Vocals van canadese vrouwke had ik al eens in n track gebruikt maar vond t wel in de sfeer passen, en aldus erin gestopt. Ben benieuwd wat mensen vinden, comments welkom!

Nice Track PG. Ga hem zeker nog vaker draaien!

eigenlijk geen commentaar

Ik ken dr nix aan doen maar ik word er helemaal warmmm van :D
Zown sexy vocaltje van je weet wel en dan lekkere beatz en percussie met wat gave sinusjes... jummm!

Snel remixen die zooi :{

Kan je gerust laten uitbrengen; zou ik zéker proberen als ik jou was! Mooi!

:okdan:

VET relaxed trackie man!! Vind de combo van de stem en de sounds geweldig!! de mix kan nog iets scherper,maar das ook alles wat ik te melden heb als commentaar...

goede track pjotr!!!

Mooie track hoor. Netjes.

Re : [prog/trance] Pjotr G feat. Shyenne - Domingo

Re : [prog/trance] Pjotr G feat. Shyenne - Domingo

Vette track hoor! :halleluja

Staat nu lekker op mijn harde schijf...

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Tis het soort muziek dat ik zelf in huis heb, maar deze track zit absoluut goed in elkaar. Netjes gemixt en ook opbouw/structuur is zeer ok. Ja...mooi gemaakt.

Ik hou er niet zo van, maar het is volgens mij een hele goeie track. Zit goed in elkaar. :okdan: :koffie:

MOOI Peter!!! Klinkt echt goed. Heb ik bijna niets aan toe te voegen. Goed ritme, niet te overheersende drums. LEKKER!!
Mooie vocals..

Ik heb alleen moeite met die soort-haperende-beat op 0:56 en 1:26 verderop komt ie ook terug.

Zeker lekker... als ik in een club ben en uit mijn dakje ga......
Maar als ik in een zaak enkele platen aan het uitzoeken ben zou ik deze plaat met mijn schamele budget niet kopen....

Ofwel....wat mij betreft is het een lekker dance-trackje maar geen hoogdravende shit.

Back