Reason vindt Refills niet

Jos Pos

Ouwe rot
Hey, ik heb zojuist een aantal refills gekregen van een vriend. Bij hem werken ze perfect maar ik heb ze nu op mijn comp gezet, gewoon gecopieerd in de Reason map, en als ik in Reason op het "find refills" icoontje duw, vindt hij enkel mijn soundbank-cd-refill, en die efx-refill (van v 2.5). De nieuwe refills dus niet ;{ :stupid
Doe ik iets verkeerd of is er iets mis??? (duh)

help mij uit de nood, want de jager schiet mij dood.... :confused:

Hoezo find refills? Je kunt in Dr. Rex toch gewoon de refills openen.... Gewoon naar de goede map gaan en dubbelclicken op je refills................

Re: Reason vindt Refills niet

Origineel geplaatst door Jos Pos
Hey, ik heb zojuist een aantal refills gekregen van een vriend.

Het hele internet is druk bevolkt met dit soort "vrienden". Software mag niet gekopieerd worden. Wie dat wel doet wordt niet geholpen.

Refills mag je gewoon sharen hoor. Ze staan ook gewoon op de Propellerheads site. Waarom is hier per definitie sprake van illegale software?

Re: Re: Reason vindt Refills niet

Re: Re: Reason vindt Refills niet

Origineel geplaatst door Pim
Het hele internet is druk bevolkt met dit soort "vrienden". Software mag niet gekopieerd worden. Wie dat wel doet wordt niet geholpen.

Refills kan je ook zelf maken, dit is zever

Origineel geplaatst door search64
Hoezo find refills? Je kunt in Dr. Rex toch gewoon de refills openen.... Gewoon naar de goede map gaan en dubbelclicken op je refills................

Ik weet dat het zo zou moeten gaan, maar als ik naar de juiste map ga, zie ik geen refills staan, alhoewel ik ze er toch in heb gezet

Ik weet dat het zo zou moeten gaan, maar als ik naar de juiste map ga, zie ik geen refills staan, alhoewel ik ze er toch in heb gezet

Als alles goed is ingesteld, en niet werkt, dan neem je toch gewoon contact op met de Proppelorheads? Je hebt als klant recht op een goede ondersteuning.

Origineel geplaatst door search64
Heb je Recycle? Is de extensie wel goed?

recycle heb ik niet, maar refills bevatten toch ook samples ofniet???
ik zou toch via de sampler of de redrum die refills toch ook moeten vinden?

Probeer eens in de nnxt-module: links beneden is er een driehoekje: als je daarop drukt, open de edit-window.

Op dat schermpje rechtermuisknop:load sample drukken, en dan kijken naar de directory waar je die refills hebt staan.

Het kan inderdaad zijn dat het gewone wav of aiff samples zijn, verpakt in een refill.

Ef

recycle heb ik niet, maar refills bevatten toch ook samples ofniet???
ik zou toch via de sampler of de redrum die refills toch ook moeten vinden?

Je hoort inderdaad de refills gewoon te kunnen zien op die manier, ook al staan er alleen wavs in en je probeert met Dr.Rex ze te openen, of met een sampler of met de subtractor... Je krijgt dan alleen de refill en de mappen IN die refill te zien. Er is dus wel iets meer aan de hand... (alleen jammer dat ik geen idee heb wat)

ik heb al het vorige al geprobeerd en nog steeds geen succes,
de file is zo'n 250mb groot, ik denk dus niet dat ik hem hier kan plaatsen.
Ik heb ook al een mail gestuurd naar propellerhead maar wacht nog op een antwoord

Re: Reason vindt Refills niet

Hey, ik heb zojuist een aantal refills gekregen van een vriend. Bij hem werken ze perfect

Euhm weet je zeker dat de reason van die vriend wel eerlijk is... (of die van jou natuurlijk)
Bij Rebirth werken die MODS die van een versie met crack afkomen namelijk niet op de originele versie en andersom.
Zoiets zou hier ook mogelijk kunnen zijn.

Ja, we hebben beide een officiele versie van Reason, daar kan het dus niet aan liggen...
Ik denk dat ik zal moeten wachten op het antwoord van propellerhead... :stupid

die refill is gewoon corrupt...

als die het bij je maatje op ze computer wel doet, is er wat fout gegaan bij het oversturen/branden etc..
indien die het bij je maatje ook niet doet, dan is de orginele .rfl beschadigd waar die vandaan is gekomen.

of een andere grap, iemand die de extensie al een keer heeft veranderd...

Bij mn vriend gaan die refills wel, en dat iemand de extensie verandert heeft kan niet. We hadden als test zijn refills van zn comp eraf gegooid en ze er terug opgezet met die cd die ik heb en daar werkt het wel.

Misschien Mulder en Scully eens bellen

bla bla bla over vrienden ...

wat het is je moet eerst die refill gewoon handmatig vinden en dan pas werkt de find knop simple as that dit heeft niks met illegale software of zo te maken

al heb je 1000 refills als je met een leeg rack begind en op het knop je find refills drukt zal reason alleen de soundbank de full fx, en de orchestra vinden pas je een sample uit een refill daadwerkelijk hebt gebruikt in dat rack zal die em ook automatisch vinden

peace

Origineel geplaatst door rasz
bla bla bla over vrienden ...

wat het is je moet eerst die refill gewoon handmatig vinden en dan pas werkt de find knop simple as that dit heeft niks met illegale software of zo te maken

al heb je 1000 refills als je met een leeg rack begind en op het knop je find refills drukt zal reason alleen de soundbank de full fx, en de orchestra vinden pas je een sample uit een refill daadwerkelijk hebt gebruikt in dat rack zal die em ook automatisch vinden

peace

voortaan maar EERST de thread lezen ?

:eureka:

Origineel geplaatst door MadR
voortaan maar EERST de thread lezen ?

:eureka:

ach joh foute interpertatie ... kan gebeuren toch ...
pindakaas!

Back