Gestopt

ik ben ook gestopt.

eerst maar een jointje roken en daarna weer verder met muziek maken:peukie:

Je intenties zijn belangrijk of je muziek blijft maken of niet.

Waarschijnlijk maakt de OP muziek om mooie dames te kunnen scoren.
Als dat eenmaal gelukt is waarom zou je dan verder gaan :D

Corona is blijkbaar ook dodelijk voor je creativiteit:P
Nou wordt t pas echt eng.:bekdicht: <(krijgen wij ook een emo met een mondkapje?)

Als je plotseling geen muzieksmaak meer hebt en geen neus meer voor nieuwe gear heb je het waarschijnlijk te pakken.

Goed dat je gestopt bent met muziek,nu heb je tijd zat om weer synths uit te gaan testen en aan te kopen :okdan:

Ik zou de lat ditmaal wat lager leggen, bijvoorbeeld op de grond. Dat vergroot de kans op enigerlei mate van succes, in welke vorm dan ook, aanzienlijk (voor de meesten, niet voor iedereen natuurlijk). Ik had er trouwens ook geen moeite mee om te accepteren dat je (weer) gestopt was.

Ik zou de lat ditmaal wat lager leggen, bijvoorbeeld op de grond. Dat vergroot de kans op enigerlei mate van succes, in welke vorm dan ook, aanzienlijk (voor de meesten, niet voor iedereen natuurlijk). Ik had er trouwens ook geen moeite mee om te accepteren dat je (weer) gestopt was.
Dat is aardig van je

Om het na een goede drie jaar (of jARIE) alweer op te geven getuigt toch een beetje van een slapbakken houding naar mijn idee. Je had in plaats van zomaar (weer) opgeven bijv. ook eerst eens kunnen gaan praten, en misschien uiteindelijk zelfs samenwerken, met phochos. Die is nml. niet te stoppen. En heeft kanaries. Veel makkelijker gaat het niet worden in deze business…

Een van de leukste draadjes in tijden dit. Wie doet er mee aan de ”Ariekanarie begint weer poule?”

Ik gok dat ie 2028 weer jeuk krijgt die alleen te krabben is met een synth (hard of soft)

Back