gebruik van cubase en of fruityloops met 2 beeldschermen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Unic

El Musica
hallo,

zeer waarschijnlijk ga ik met mijn nieuwe pc met 2 beeldschermen werken.

Ik neem aan dat de software bijgevelerd er voor zorgt dat deze programma's hier makkelijk mee om gaan, en dus makkelijker mee te werken zijn?
bijv. fruityloops... fx vensters allemaal in beeldscherm 2, en de pattern controller in beeldscherm 1.

Hebben mensen hier ervaring mee?

Ja daar heb ik ervaring mee....

Ow je wilt ook weten hoe het zit? nou je kan gewoon je bureaublad uitbreiden over 2 monitors,hier is geen speciale software voor nodig of drivers,dit doe je gewoon bij eigenschappen van je beeldscherm.

eenmaal ingesteld kan je gewoon je FL of Cubase venster verdelen over beide vensters,de indeling van componenten zoals je mixer moet je gewoon zelf bepalen,daar is bij mijn weten geen apparte mode voor,als je dit opslaat in je def-file dan krijg je die indeling gewoon elke keer als je het programma opstart.

hopende u hierbij voldoende geinformeerd te hebben,verblijf ik,

D.J.Conflict

Origineel geplaatst door d.j.conflict
Ja daar heb ik ervaring mee....

Ow je wilt ook weten hoe het zit? nou je kan gewoon je bureaublad uitbreiden over 2 monitors,hier is geen speciale software voor nodig of drivers,dit doe je gewoon bij eigenschappen van je beeldscherm.

eenmaal ingesteld kan je gewoon je FL of Cubase venster verdelen over beide vensters,de indeling van componenten zoals je mixer moet je gewoon zelf bepalen,daar is bij mijn weten geen apparte mode voor,als je dit opslaat in je def-file dan krijg je die indeling gewoon elke keer als je het programma opstart.

hopende u hierbij voldoende geinformeerd te hebben,verblijf ik,

D.J.Conflict

geachte heer conflict,

tnxxx

klinkt zo eenvoudig als ik het wil hebben:) gooodd goooddd!!!

welke videokaart gebruik je eigenlijk?

ik denk dus zelf aan een "simpele" instap kaart: Standaard Ati 9550SE 128mb, Ramdac 400Mhz

gewoon 2de beeldscherm met verloop stekker, hopsakee. lijkt me toch genoeg voor fl etc?:)

ik heb het zelfde en gebruik een ati radeon 9200 se :) zorg wel dat je verloop stekkertje heb voor je monitor die zit meestal bijgeleverd maar bij mijn kaart niet.
Gforce van Nvidea bereikt het zelfde effect...

Origineel geplaatst door Slipperman
ik heb het zelfde en gebruik een ati radeon 9200 se :) zorg wel dat je verloop stekkertje heb voor je monitor die zit meestal bijgeleverd maar bij mijn kaart niet.
Gforce van Nvidea bereikt het zelfde effect...

uitstekend!

Ik weet genoeg,

hij mag van mij op slot!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back