Liedje met een gitaar erin

teeP

Stamgast
Deze had ik af willen maken maar daarvoor moet ik oefenen en heb ik geen zin in op het moment. Dan ben ik er te lang mee bezig. Dat komt dus nog wel en heeft ook geen haast verder. Wil nu bezig met andere stukken. Maar goed, het idee is wel duidelijk. Mss wel leuk dacht ik zo om hem hier toch te delen? Cheers:koffie:!!

Het is eerder "liedje met een synth erin" eigenlijk :D
Maar het klinkt wel goed. Een lang uitgesponnen jamsessie feitelijk. Maak er een refrein bij en een bridge en het is bijna af.

flyweight e-Gloomy-nations hermax Danku danku danku voor het luisteren en reactie! wordt zeer gewaardeerd :okdan:!!!

hermax Ja, eigenlijk wel hè :D. Toen ik met het nummer begon was het nog de bedoeling om er een electronische track van te maken. maar doordat ik er op een gegeven moment ben bij gaan zingen kwam ik op het idee om de gitaar er weer eens bij te halen aangezien ik het zingen toch beter kan overlaten aan een ander :). Vandaar ook de titel die ik stiekem geleend heb van Zappa maar wel toepasselijk vind.
Neem je punten mee voor de volgende ronde en zal dan iig proberen er een wending aan te brijen. Dankje hartelijk voor de feedback:koffie:!!

Back