RednoiZ
*
Roland trigger naar midi interface .......16 kanalen met gainregeling.
Stuur met een microfoon of triggerpads,trigger out,etc..je synthesizers,drummodule,etc,etc.
Met 7 pads!!!!Aanslaggevoelig,incl snoeren en adapter.....
Bouw je eigen elektronisch drumstel of soundobject!!!
Pads kunnen makkelijk worden gemonteerd ,ook voor drummers,aanslaggevoelige pads!!!
Maak van je midimodule een elektronisch drumstel!!!!
Ruilen voor een 19 inchsynthje of effectje...
Waarde ong 100 -150 euro.....
Niet zolang geleden overgenomen maar geen tijd voor dit leuks,mijn synths etc.nemen al mijn tijd in beslag..
Mooi voor een freaky show..werkt met gate en notenr.,gate kan ingesteld,dus felle kicks zijn mogelijk,met hihatfunctie en bassdruminput..
Je kunt hiermee je tr808,of909,707,6o6,of welke module dan ook met trigout in je midiketen hangen..
Interesant bakkie....maar staat hier werkloos,iemand interesse??
Stuur met een microfoon of triggerpads,trigger out,etc..je synthesizers,drummodule,etc,etc.
Met 7 pads!!!!Aanslaggevoelig,incl snoeren en adapter.....
Bouw je eigen elektronisch drumstel of soundobject!!!
Pads kunnen makkelijk worden gemonteerd ,ook voor drummers,aanslaggevoelige pads!!!
Maak van je midimodule een elektronisch drumstel!!!!
Ruilen voor een 19 inchsynthje of effectje...
Waarde ong 100 -150 euro.....
Niet zolang geleden overgenomen maar geen tijd voor dit leuks,mijn synths etc.nemen al mijn tijd in beslag..
Mooi voor een freaky show..werkt met gate en notenr.,gate kan ingesteld,dus felle kicks zijn mogelijk,met hihatfunctie en bassdruminput..
Je kunt hiermee je tr808,of909,707,6o6,of welke module dan ook met trigout in je midiketen hangen..
Interesant bakkie....maar staat hier werkloos,iemand interesse??