Nieuwe? Prodigy - Baby got a temper

Origineel geplaatst door Transistor
Niemand noemt "Minefields" :confused:

Ik ben nie goe in titels. ;)

Er staat ook een heel goed nummer op met F1 samples en een retelekker 303 lijntje.

En die ene met die Maikol Jakson sample. Yeeeeeeeeehhhh

Origineel geplaatst door Pjotr G
staat voodoo people daar ook op? die's ook vet nl

jup en no good en posion ook

verder vind ik One Love!!!! en Speedway (te irritant voor sommigen misschien) ook erg vet

en full throttle en break & enter en their law en the heat en.....

Origineel geplaatst door The Q
Is het een Moog Rogue die daar misbruiktwordt in de clip?

Het is toch een moog prodigy 8>

Charlie en Everybody in the place (let's go) zijn eeeeecht goed! Op de hoes van everybody staat "onze" python en de clip is opgenomen op "onze" maasvlakte!

Ik heb toch een beetje moeite om hun af te zeiken, sorry.

wat een namen allemaal, misschien moeten we een top 10 prodigy nummers houden. Anyway, dit nieuwe nummer is idd goed ranzig, de clip dan, muziek is gewoon niet meer origineel. Beetje smerig met melk omgaan. :duivels: Lijkt Jackass wel!

Origineel geplaatst door nick nova
Niemand de eerste cd "experience" gehoord?
Zeer rauw en prodigy op zijn puurst. Paar wereldnummers.
Witte cd.

ja tuurlijk, de techno hit van die tijd staat erop: Another Space, die is erg vaak gedraait op party's !!! En "Wind It Up" met dat funky piano melodietje. Mijn favoriet was altijd "Fire": I'm the god of hellfire and I bring you::: firrrrrrrrrrrree (lekker omhoog gepitcht) en dan daarop stampen op die party's. Nu zijn het allemaal lasers en van die paddestoel lichten in alle kleuren. Toen was het bijna alleen backlight paar lichten en natuurlijk de Stroboscopen,(en niet te weinig). Dan hangde je er 4 op. En als de een na een kwartiertje uit moest, kon de ander aan :),,,,, ik spreek alleen niet namens mezelf want ik ben dus nu 18 geworden, deze nummers en party's komen uit 92 en ik was toen pas 8. Ik heb de tijd meegemaakt via mijn broer. :( Ik heb wel de cd een aantal jaren terug gekocht. Dat en "the music for the jilted generation" zijn de beste cd's. Ik heb ook "The Fat Of The Land" maar nooit zo vaak gedraait. Experience heb ik vorig jaar nog 2e hands op vinyl gekocht. Supervet!

Origineel geplaatst door Transistor
Niemand noemt "Minefields" :confused:

Minefields/Mindfields (bestaan beiden, laaste is hernoemd voor het album) zijn zeer zeker lekkere nummers, vooral de Monkey Mafia remix.

Grappig trouwens, ik heb net ff de MP3 geleeched, en omdat ik jullie hier allemaal "Hij lijkt zoveel op Firestarter" hoor roepen had ik me daar een beetje op ingesteld, maar ik vind hem meer tussen Mindfields en Serial Thrilla inzitten...

[OT]
Beste Prodigy nummer ooit: "Everybody in the Place (Fairground Remix)". Annekdote: ik had ooit eens met mijn favo tracker een leuk deuntje inelkaar geklopt. Al mijn vrienden vonden het top, zelfs op school vonden ze het tof. Later begreep ik waarom, het leek namelijk wel heeel erg veel op EitP, zonder dat ik die plaat ooit bewust had gehoord... 8)
[/OT]

Origineel geplaatst door J-Run

ja tuurlijk, de techno hit van die tijd staat erop: Another Space, die is erg vaak gedraait op party's !!!

volgens mij was 't out of space ;)

:)
volgens mij was 't out of space

hahaha ja ik was toen echt in de war 8o)
komt van: "out of space to another dimension" maak ik er another space van. was s'avonds laat hè :Z

Nieuwe track gisteren op TMF gezien. Halverwege gezapt. Ondanks de chicks met pasties, dat zegt 'n hoop.

Origineel geplaatst door NorthernLightX

[OT]
Beste Prodigy nummer ooit: "Everybody in the Place (Fairground Remix)". Annekdote: ik had ooit eens met mijn favo tracker een leuk deuntje inelkaar geklopt. Al mijn vrienden vonden het top, zelfs op school vonden ze het tof. Later begreep ik waarom, het leek namelijk wel heeel erg veel op EitP, zonder dat ik die plaat ooit bewust had gehoord... 8)
[/OT]
Hier ben ik het helemaal mee eens en ik heb exact dezelfde annekdote. Ik zal het eens een keertje MP3-en..

beste prodigy nummer ooit "Android" was geloof ik ook hun eerste 12" release

Olaf

G-force is inderdaad echt goed, b-kant van everybody's in the place, G-Force ja, eeeeeeeeeeeeeeeecht goed!!

Origineel geplaatst door olafmol
beste prodigy nummer ooit "Android" was geloof ik ook hun eerste 12" release

Olaf

Android was de B kant, de A kant was "What Evil Lurks", wat tevens de titel was. Android vond ik een beetje iel klinken (op MP3, daar zal het wel aan gelegen hebben), maar WEL is daarentegen een heftige plaat. Ook wat gevarieerdere opbouw dan Android.

De echte fun begon pas bij Charley, met kort daarop Everybody in the Place. De laatste heb ik op vinyl, ooit voor 20 pond uit Engeland over laten komen. En het album FotL is ook in mijn bezit op vinyl. staan wat afwijkende versies op t.o.v. de CD, trouwens...

We Are The Ruffest is ook kicken, ik denk dat daarin wel de meest woeste breakbeat zit van alle Prodigy nummers :)
oh en Scienide mag er ook wel wezen, nu stop ik hoor! :)

Origineel geplaatst door nick nova
Niemand de eerste cd "experience" gehoord?
Zeer rauw en prodigy op zijn puurst. Paar wereldnummers.
Witte cd.

Precies en idd Android blijft ook geweldig...en puur.
Breakbeat/rave zoals het hoort.

Omdat ik PT Free wat onder de knie te krijgen ben ik
wat oude rave a la Experience aan het maken, ik zal straks
even een stukje bijvoegen :)

winamp.gif
joey's bassbin - promo.mp3

Laatst gewijzigd:
.

.

Wat wat te denken van het geweldige Your Love...van de eerste cd....... superrrrr.. dat is voor mij de ware prodigy.....hoe alternatiever ze zelf werden... hoe meere sell-out ze ook werden....
Het zijn nu van die gasten die zeggen dat wat ze vroeger deden niks voorstelde.... Ben al afgehaakt bij Poison

Back