• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil PC361

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

G4st

CtrlPlus
Omdat ik eens wat anders wil verkoop ik mijn Kurzweil PC361. Alles functioneert naar behoren. Keys zijn amper bespeeld (ik speel geen piano is voornamelijk als extra soundbank gebruikt).
Is uiteraard te testen. Regio Zuid-Limburg. Verzenden wordt een beetje lastig.
Vraagprijs 950. Maar bieden mag via een PM. Sorry voor de rommelige foto ;) Synth heeft altijd onder een hoes gezeten. Voor vragen stuur gerust een bericht.

Zelf ben ik eventueel op zoek naar een Hydrasynth, Moog Subsequent 37, Akai MPC X, Elektron Octratrack mkII of een Digitakt. Dus wellicht dat daar nog ruimte ligt voor een ruil +- bijbetaling.

IMG_20200606_160603.jpg
[h=1][/h]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back