Infinite Future

Deuntje is een echte oorwurm :-) Ik zou de beelden iets bewerken zodat het meer een geheel vormt

Ik bedoelde hiermee dat ik het jammer vond dat Seva Randeep het deuntje van deze track een oorwurm vind.
De 'aanduiding' oorwurm kwam wat onduidelijk op mij over.
Wellicht heb ik het gewoon verkeerd opgevat.
Bedoelde hiermee verder niets negatiefs.
En wil uiteraard hiermee ook miscommunicatie voorkomen.
Ieder mag zijn eigen mening verkondigen en dat zal ik ook zeker respecteren.

Laatst gewijzigd:
Dat klopt inderdaad ook.
Had het vanmiddag per ongeluk even iets anders opgevat.

Hahahaha :-)

Het was inderdaad positief bedoeld. De tune is catchy. Zo beter?

Ja, dit was een leuk muziekje om het weekend mee in te luiden!
Het filmpje bestaat uit mooie beelden, maar misschien kan er nog meer samenhang met de muziek?

:okdan:

Ja, dit was een leuk muziekje om het weekend mee in te luiden!
Het filmpje bestaat uit mooie beelden, maar misschien kan er nog meer samenhang met de muziek?

:okdan:

Bedankt voor je feedback.
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf best wel vind dat het filmpje voldoende samenhang heeft met deze track.
Heb deze videoclip op mijn dagbestedingswerkplek gemaakt en wellicht kan ik maandag as er nog iets aan gaan aanpassen.

Moet eerlijk zeggen dat ik zelf best wel vind dat het filmpje voldoende samenhang heeft met deze track.

Op sommige stukken wel en andere minder vind ik. Het ritme in je track zie ik er niet helemaal in terug, maar dat is ook wel moeilijk te maken..
Het zijn volgens mij allemaal harde overgangen. Missschien zou je ook wat vloeiende overgangen kunnen proberen. Of een filter of effect?

Op sommige stukken wel en andere minder vind ik. Het ritme in je track zie ik er niet helemaal in terug, maar dat is ook wel moeilijk te maken..
Het zijn volgens mij allemaal harde overgangen. Missschien zou je ook wat vloeiende overgangen kunnen proberen. Of een filter of effect?

Ik hou me totaal niet bezig met video's maken bij mijn muziek maar ik had de raket denk ik rond 2:12 laten opstijgen. Dan komt die melodie er goed in en is er dus tijd voor een 'take off'.

dagbestedingswerkplek
Lekker Scrabble woord 8)

-edit-
Vergeten te zeggen: Lekker simpele melodieën die niet irriteren. Blijft m'n aandacht erbij houden :okdan:
​​​​​​​

Back