andreos Ouwe rot Lid sinds 7 juni 2020 Berichten 2.242 Locatie Europa 28 Maart 2025 #1 Hola Musicfriends, Wat een ellende in de wereld Daarom maar een track gemaakt die een beetje in de buurt komt, gebruikt diversen synths in Cubase 14. Groeten van andreos
Hola Musicfriends, Wat een ellende in de wereld Daarom maar een track gemaakt die een beetje in de buurt komt, gebruikt diversen synths in Cubase 14. Groeten van andreos
SanderSwi Ouwe rot Lid sinds 22 december 2023 Berichten 1.608 Locatie Space 28 Maart 2025 #2 bizare mix tussen dat blazen en de keys doet de naam wel eer, doet me me denken aan een balerina die tussen vallende bommen danst
bizare mix tussen dat blazen en de keys doet de naam wel eer, doet me me denken aan een balerina die tussen vallende bommen danst
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 29 Maart 2025 #3 De blazers en percussie waren heel mooi, maar van die piano ben ik geen echte fan. Al bij al, blij dat je weer een nummer hebt weten te produceren. Gloomy
De blazers en percussie waren heel mooi, maar van die piano ben ik geen echte fan. Al bij al, blij dat je weer een nummer hebt weten te produceren. Gloomy
andreos Ouwe rot Lid sinds 7 juni 2020 Berichten 2.242 Locatie Europa 6 april 2025 #4 SanderSwi schreef: bizare mix tussen dat blazen en de keys doet de naam wel eer, doet me me denken aan een balerina die tussen vallende bommen danst Zie meer... Dank je wel Sanderswi
SanderSwi schreef: bizare mix tussen dat blazen en de keys doet de naam wel eer, doet me me denken aan een balerina die tussen vallende bommen danst Zie meer... Dank je wel Sanderswi
Danny DAW-less puzzelaar °1967 Lid sinds 13 Maart 2003 Berichten 4.148 Locatie Hoevenen - Antwerpen 6 april 2025 #5 Ik vind een mooie track maar vind hem eigenlijk nogal 'optimistisch' klinken voor het beschrijven van de miserie in de wereld.
Ik vind een mooie track maar vind hem eigenlijk nogal 'optimistisch' klinken voor het beschrijven van de miserie in de wereld.
andreos Ouwe rot Lid sinds 7 juni 2020 Berichten 2.242 Locatie Europa 10 april 2025 #6 e-Gloomy-nations schreef: De blazers en percussie waren heel mooi, maar van die piano ben ik geen echte fan. Al bij al, blij dat je weer een nummer hebt weten te produceren. Gloomy Zie meer... Dank je gloomy Groeten van andreos.
e-Gloomy-nations schreef: De blazers en percussie waren heel mooi, maar van die piano ben ik geen echte fan. Al bij al, blij dat je weer een nummer hebt weten te produceren. Gloomy Zie meer... Dank je gloomy Groeten van andreos.