Loved-up Loonatics - I Gotta Go [Disco]

bombario

Gepokt en gemazeld
Verandering van spijs doet eten. Daarom heb ik een discohouse-achtige track gemaakt met een vocal. Dat past wel bij dit weer :D

https://soundcloud.com/rutger-steenbergen-1/i-gotta-go-disco

P.S. Een paar maanden terug vroeg ik naar vocal samples. Iemand attendeerde me op Looperman en daar komt deze acapella ook vandaan. Nogmaals dank voor de tip! :okdan:

Hi Bombario,

ja eigenlijk zit het allemaal wel goed in elkaar maar het doet mij weinig.
Ik zou het geheel een stuk korter maken richting 3 minuten .
Dit omdat de stukken zonder zang niet echt sterk genoeg zijn om zichzelf tekunnen dragen.
Vocals zijn best apart maar als je die wat vaker laat terug komen grijpt dit de luisteraar op een gegeven moment beet...op een goede manier...
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen...maak er een pop liedje struktuur van !
En voila je hebt een hit.:dj:

Dus wat ik eigenlijk wil zeggen...maak er een pop liedje struktuur van !

Ha, dat wordt de radio-edit :D Maar ik weet niet of ik het helemaal met je eens ben. Ik heb voor deze track goed geluisterd naar Purple Disco Machine. De tracks die hij draait gaan vaak zo. Funky beatje, lekkere bas, wat vocals, breakje, opbouwen en weer gaan. Minimaal, maar het werkt. Daarom wilde ik het ook eens proberen.

Hey, leuke plaat Bombario.

Enkele opmerkingen :

* hij staat wel erg zacht in volume.
* er kunnen wet tegenmelodieën in, om wat meer afwisseling te krijgen.
* mss kun je er een radio-edit van maken, een minuutje of twee korter ?

Voor de rest prima, heb 2x geluisterd en me goed geamuseerd.

Fijn weekend yo!

Gloomy :)

Hola bombario,

Ik vind het goed en duidelijk klinken:okdan:
Zelf vind ik het hard genoeg,en de mensen die dat willen open draaien die handel!!

Groeten van Andreos.

Dank voor alle reacties en het beluisteren :okdan: Misschien maak ik ooit een kortere versie. Maar ik leg nu de laatste hand aan een nieuwe track. En heb er nog 3 die voor 80% klaar zijn. Nieuwe liedjes zijn altijd leuker :D

Dank voor alle reacties en het beluisteren :okdan: Misschien maak ik ooit een kortere versie. Maar ik leg nu de laatste hand aan een nieuwe track. En heb er nog 3 die voor 80% klaar zijn. Nieuwe liedjes zijn altijd leuker :D
Ik ken dat, zodra je ergens klaar mee bent is het lastig om er weer aan te schroeven als je weer met nieuwe projectjes bezig bent. Ben benieuwd naar die nieuwe track!

Back