• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq TS-10 (met calibaration error/en pitchwheel mailfunction)

nox70

Ouwe rot
Plotseling opgetreden, maar ik ben geen technicus die dit kan oplossen.

250 € - met sounds en footcontroller

Ze krijgen er allemaal mee te maken. Ik heb daarvoor het gehele klavier moeten vervangen. Er is een oud-medewerker van Ensoniq, ik ben zijn naam kwijt, was Vietnamees, die beweert dat hij de enige is met een computer die het kan repareren, maar dat lijkt me onzin.

200 € x

Technisch gezien kan ik het probleem niet aanpakken, maar de TS10 zou toch verkocht moeten worden. Verschillende mensen hebben mij geschreven die de fout hebben beperkt tot vuil of corrosie. Bovendien had het pitchwheel 1-2 keer korte uitval, daarna niet meer. Omdat de TS op het foutbericht staat, kan ik niets meer controleren. Knop, schuifregelaar en alle knoppen werkten vóór de foutmelding. Ik kocht de TS ongeveer 6 weken geleden, testte hem een ​​week intensief en stopte hem vervolgens 5 weken. Dan ongeveer 2 dagen geleden het opstarten met deze foutmelding.

Ik heb ook de prijs opnieuw aangepast.

Als u meer foto's nodig heeft, stuur ik ze graag naar u toe.

(Sorry als de tekst misschien vreemd klinkt, maar ik moet momenteel een vertaling gebruiken)

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    10,1 KB · Bekeken: 83
Back