• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

15v supply ruilen voor 12v supply voor eurorack?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SirSickSik

zwaar behaard lid
Ik heb jaren geleden ooit eens een extra case gekocht van iemand met daarin geen 12v, maar een 15v supply. Nu ben ik echter op het punt gekomen dat mijn andere 3 cases vol zitten en ik mijn 4e case in gebruik moet nemen.
Ik ben echter huiverig om hier mijn eurorack modules aan te hangen of om zelf een 15v naar 12v regulator er tussen te zetten.
Dus als er iemand is die nog een 12v eurorack supply liggen die die voor een 15v supply wilt ruilen, zou die mij daar heel erg blij mee maken.
5v hoeft die niet persee te genereren, want ik heb nog zo'n converter liggen en hij hoeft enkel 6u bij 84he aan te kunnen.
En omdat er alsnog een richtprijs gegeven moet worden.. ehh..€75,-?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back