Symbiose
Stamgast
Te koop
Eventide effect stompboxes/pedals
- Space - Reverb Pedal
- TimeFactor - Dual Delay Pedal with Looper
Hele mooie effecten maar ik gebruik ze veel te weinig.
Beide pedals technisch in prima staat; de encoders, het geheugen en display werken allemaal goed.
Optisch netjes, maar ze hebben wel (kleine, normale) gebruikerssporen, voornamelijk de metalen case. Het control panel is nagenoeg perfect (zie foto's).
Manuals en nieuwe Eventide adapters zitten erbij, de dozen zijn reeds gerecycled.
Ik heb beide pedals teruggebracht naar de fabrieksinstellingen en de firmware updated (TimeFactor: 5.3.0, Space: 5.2.0).
Pedals kunnen worden verstuurd (goed verpakt!), maar testen/ophalen kan natuurlijk ook (omgeving Nijmegen).
Prijs
- Space: 350
- TimeFactor: 250
Liever geen ruilvoorstellen aub!
Stuur gerust een PM als je vragen hebt.
Groeten,
Jeroen
Eventide effect stompboxes/pedals
- Space - Reverb Pedal
- TimeFactor - Dual Delay Pedal with Looper
Hele mooie effecten maar ik gebruik ze veel te weinig.
Beide pedals technisch in prima staat; de encoders, het geheugen en display werken allemaal goed.
Optisch netjes, maar ze hebben wel (kleine, normale) gebruikerssporen, voornamelijk de metalen case. Het control panel is nagenoeg perfect (zie foto's).
Manuals en nieuwe Eventide adapters zitten erbij, de dozen zijn reeds gerecycled.
Ik heb beide pedals teruggebracht naar de fabrieksinstellingen en de firmware updated (TimeFactor: 5.3.0, Space: 5.2.0).
Pedals kunnen worden verstuurd (goed verpakt!), maar testen/ophalen kan natuurlijk ook (omgeving Nijmegen).
Prijs
- Space: 350
- TimeFactor: 250
Liever geen ruilvoorstellen aub!
Stuur gerust een PM als je vragen hebt.
Groeten,
Jeroen