• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer Crave €850,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Owja...

Inclusief
-GR1209B
-Blacet 2430
-Blacet 2100
-Blacet 2090
-GR1210
-CGS Mixer
-GR1213A
-Blacet 2070
-Blacet 2410
-Blacet 2050

15v voeding

Sommige modules kunnen wat aandacht gebruiken (kraakje her en der). Through hole, dus solderheld vriendelijk.

Erg mooi systeem. Eenmalige "t*fus een van het dak gevallen mus" aanbieding.

Dit is trouwens een "Synthforum only" deal, gewoon omdat die Frac modules zo lekker bij een 808 kleuren. Het is immers 808-dag :)

Dus €850,- voor een Behringer Crave inclusief bovengenoemde modules en voeding.

Spotprijs voor zo'n uitgebreide Crave :D

Erg leuk setje. Het is dat ik ze allemaal al heb en er (eigenlijk .........) geen plek is voor nog een rijtje. Zitten ze in twee Blacet rekjes met een Blacet voeding? (Owww, daar ga ik weer...)

Neen, helaas geen rackjes. Wel een zelfbouw kastje.
Blacet voeding zit er bij. Maar om het nog gekker te maken wil ik er best een 12he 19" kastje op wielen bij doen voor je andere rackjes.

Die hitte doet wat met mij.

Nee.

Dat is inclusief een zeer dik modulair systeem.

Het krijg iig veel (negatieve) aandacht zo. Ik zou het modulair systeem ook even in de titel omschrijven.. je mist nu de doelgroep een beetje.. of is dat opzettelijk? :D

Dat zie je verkeerd :D

De anti-Behringer bevolking mist nu een heel dikke boutique handgemaakte, door de inmiddels overleden John Blacet, synthesizer. Voor een spotprijs. Ook nog eens.

Het hoeft niet weg. Kwestie van gunnen.

Owja zonder Crave kost het modulaire deel €1000,-

Gewoon omdat het kan :D

MacGyverGear Bedankt overigens voor het meedenken. Wordt gewaardeerd. :)

Geen probleem :) Ik heb net 350 euro uitgegeven aan een Roland.. en ik denk dat er ook niets meer van de prijs afkan?? Of kan er nog een Roland synth bij?? (Yamaha mag ook trouwens..)
:dubbel:

Maar succes met de verkoop! Gaat vast goedkomen :) Fijn weekend iig.. :biertje:

En los van dat, als ik een foto wil uploaden, krijg ik niet de mogelijkheid om een bewerkte uit een folder omhoog te laden. Een smartphone die niet zo slim is...

Geen probleem :) Ik heb net 350 euro uitgegeven aan een Roland.. en ik denk dat er ook niets meer van de prijs afkan?? Of kan er nog een Roland synth bij?? (Yamaha mag ook trouwens..)
:dubbel:

Maar succes met de verkoop! Gaat vast goedkomen :) Fijn weekend iig.. :biertje:

Zeker kan er nog wat van de prijs af. Maar dan moet je wel iets heel tofs als inruil hebben. Voor een Roland synth heb ik geen plek. Een TR-909 wil ik een uitzondering voor maken.

Voor jou ook een plezierig weekend! :baco:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back