• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer Crave €850,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Voor je het weet is 808-dag en dus ook deze Synthforum-exclusive actie voorbij!

Je weet je advertentie wel aandacht te geven ;)

Maar die crave en de ±15v set lijken me niet compatible, toch?

De crave moet je inderdaad geen 15v voeding geven. Je baby tequila geven is ook geen slim idee.

Maar de patchbay van de crave is zeker wel compatible met de ins en outs van Frac en Euro.

Maar, de Crave + uitbreidingsset is betaald en dus verkocht. Maandag gaat deze via aangetekende post naar een waardeerder van 808-dag (of een fracfreak, maar net hoe je het wil bekijken).

Had ik trouwens ook wat patchkabels beloofd?

Die 15V is nodig om de VCA helemaal open te gooien, is die piek output van de LFO en ADSR etc etc. Als je de fracs aanstuurt met de crave gaat de blacet VCA dus niet helemaal open maar de ADSR heeft geen 15V gate of trigger. Ik weet niet of de crave tegen een kleine over-spanning kan maar mijn euro modules hebben er geen probleem mee. De blacet EG1 heeft ook nog eens een attenuator op de output, dus je kan ‘m gewoon een beetje knijpen. De Blacet VCO is 1V/Oct. Dus allemaal geen probleem!

Signallevel van de VCA is 10v pp (max 26). Veel eurorack is ook 10v pp (bijv. -5 +5).

De modules hebben 15v nodig om "aan te gaan". Het zegt niets over de voltages die ze uitsturen.

Bijna alles op de Crave is 10vPP, de envelope niet (8v).

Zou dus geen probleem mogen zijn.

Ik doe niets anders dan frac met euro mengen, niks aan het handje. Enne, de voeding is 15V, dat wil niet zeggen dat er ook 15V uit de outputs komt. En als het kraakt dan zet je het gewoon wat zachter (attenuator)

Toch zou ik geen output van die Blacet in de Crave prikken :P

Dat zou je dan niet doen op basis van irreële angst.

10vPP=10vPP

Daarnaast gaat de Crave netjes om met voltages die buiten die range zitten. Dat kan ik niet van ieder Eurorack merk zeggen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back