Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik vind het lekker klinken, klinkt energiek en ik visualiseer zo'n donker rokerig techno hol als ik het hoor. Denk alleen dat de variatie een beetje mist, ik hoor wel veel breaks en andere geluiden maar ik vind persoonlijk de arp iets te monotoom op den duur en het is ook een vrij lange track. Misschien wat andere toonhoogtes of de arp wat meer scheurgeluidjes geven.

Sure, ik zal 'm naar je toesturenKlinkt goed en mix is ook uitstekend,je kan hem moderner maken met wat de twee hierboven vertellen.
Ik vind de kick wel echt gaaf,mag ik een sample daarvan aub,of moet ik hem echt pikken van de track ?![]()

qua synths heb ik alleen mijn Virus TI gebruikt, voor de ARP en de effecten. De rest zijn (bewerkte) samples.Lekkere track hoor, ik kan mij ook wel vinden in het commentaar hierboven, maar dat is meer een creatieve keuze dan pure noodzaak wat mij betreft.
Wat heb je gebruikt voor het maken van het nummer...en dan bedoel ik qua synths etc![]()
Wat is een stuttertje?Zit wel een leuke bouncy drive in.
Zou wel leuk zijn als de arp wegvalt en mooi terugkomt. Een stuttertje zou ook niet misstaan![]()

Ik heb wat kleine variaties in de arp aangebracht, daarmee ook geprobeerd het iets minder monotoom te maken en wat interessanter. Maar ik kan me voorstellen dat het dan alsnog wat monotoom overkomt.