Modular (Behringer + Roland voices) + Analog rytm techno jam

kobuz

Ouwe rot
Geen echte track maar een jam die ik gister heb opgenomen. Je hoort de analog rytm voor de drums en de sequencers sturen de Roland vco/vcf en Behringer vco/vcf combo's aan. Verder hoor je af en toe de Manis iteritas van Noise Engineering. Delay's en reverb van de rytm en x32 rack. Die laatste heeft de jam ook naar usb weggeschreven, die ik onder de video heb gezet voor het uploaden (geen post processing).

Je hebt gave gear.
Deze jam vind ik echt heerlijk.
Fijne avid-invloeden.

Thanks Robi :)

Lekker duister, koele jam! Doet de virus niet mee vandaag?

Thanks! Er deed wel meer niet mee hehe. Ik was een beetje aan het klooien met die modular en vond de combi van osc's and vcf's zo doeltreffend voor dit soort techno dat ik het wel een filmpje waard vond :)

Thanks! Kabels, praat me er niet van, ik heb er zo veel en toch heb ik nog vaak dat ik net niet de goede heb 8o)

Lekker hoor. Hier word ik heel blij van. Niets meer aan doen

Thanks! Misschien van het weekend alles nog een keer doen en op aparte sporten opnemen, als track zou hier nog wel het een en ander aan moeten gebeuren ;)

ey, leuke jam man. De dreiging die uit de bass komt, doet mijn hart in overdrive gaan. Geweldig

Thanks! Ja die dreiging/drive maakte dat ik het graag vast wilde leggen :)

EQ's, zorgen dat er wat meer breedte in zit, eindelijk eens mijn valhalla reveb gebruiken en sowieso ergens nog een lekkere string erover van de Virus of JX8P, misschien in een kort breakje ofzo ;)

EQ's, zorgen dat er wat meer breedte in zit, eindelijk eens mijn valhalla reveb gebruiken en sowieso ergens nog een lekkere string erover van de Virus of JX8P, misschien in een kort breakje ofzo ;)

Grappig, die mistte ik nog niet maar nu ik 'lekkere string' en 'kort breakje' lees denk ik: "Zou er best goed tussen passen" :P

Back